- ons huis waar we nu 3 jaar met plezier wonen - mijn canon eos ( haarscherpe foto's maken van de kleine) - mijn filmcamera ( elke week een stukje filmen zodat je later terug kan kijken hoe snel hij opgroeit) -mijn 500 GB harddisc ( waar ik ALLE foto's en video's op kan zetten vanaf mijn geboorte tot aan de dag van vandaag) - mijn digitale fotoboeken van de bruiloft en van mijn zoontje vanaf de bevalling tot nu door de hema ( elke 4 maanden 1 album ) - Luvion beeldbabyfoon ( echt een verademing om niet elke keer trap op trap af te lopen maar te zien hoe of wat) - de easybase voor de maxi cosi op de klikken ( wat een gesjouw anders telkens met gordels enzo, vooral in de winter) - jumperoo voor mijn zoontje ( kan hij 15 minuutjes per dag zijn energie en agressie in kwijt) - graco sweetpeace schommelstoel voor mijn zoontje ( ideaal als je een huilbaby hebt) - laptop - ipod touch ( lekker op de bank internetten) - iphone - zinzi en mi moneda sieraden - michael kors horloges - al mijn kleding en schoenen - chanel poeder en YSL mascara
Mijn auto! Wat ben ik blij met dat ding en de dakkapel op ons huis, wat een pijn en moeite heeft het gekost, maar jeetje wat is het de moeite waard!!!
- Ons huis - Draagdoeken - Naaimachine (heerlijk om dingen voor de buikbaby en Milan te maken). - Blackberry: lekker overal internetten - Cd van k3: Milan is er helemaal gek op, echt geweldig om te zien hoe blij hij wordt zodra ik die cd aanzet!
- peuterbed voor mijn zoontje - de auto - aantal meubels nog een aantal dingen... maar vooral de Blackberry!
- BlackBerry - Dolce Gusto - Onze nieuwe auto - Ons nieuwbouwhuis - De Bugaboo - Ons waterbedboxspring En de kipsate van 29 cent bij de Aldi die nu warm aan het worden is in een pannetje op het fornuis. JUM!!
Ohja mijn nieuwe snelkookpan! Ik had er 1 van 20 jaar oud ofzo ( van mijn ouders nog ) en heb sinds een tijdje een nieuwe van BK. Ik kan echt geen groente maken zonder dat ding!!
Mijn birckenstocks (ik wil geen winter) Mijn supergave adidas schoenen (ja toch ook wel weer leuk als het kouder is) alecto babyfoon (bedankt voor de tip dames)
Flatscreen, hoekbank, Hd decoder met hardeschijf, dvdscherm voor Esmee achter in de auto. nooit meer gehuil tijdens het auto rijden. Ik ben eigenlijk met alles wat ik koop wel blij!