Geschiedenis (dacht dat ik nerdy zou zijn maar blijkt bij velen in de smaak te vallen), wiskunde en Latijn, behalve het examen met de ongeziene tekst...
Duits omdat ik er absoluut niets voor hoefde te doen. Natuur en scheikunde vond ik beide super! Had dan ook geweldige docenten! Was ook het enige meisje met scheikunde en was daarom vaak het mikpunt van de docent (op een leuke manier).
Geschiedenis en biologie! Ik scoorde altijd het hoogst op Engels en ik haatte wiskunde, ik snap gewoon echt niks van wiskunde..
Engels, dat lukte tenminste nog. En muziek, misschien niet erg bruikbaar maar ik heb er wel erg veel geleerd.
Engels want daar hoefde ik niks voor te doen en wiskunde vond ik echt verschrikkelijk ik snapte en nu nog steeds niks van
Ik vond alle talen eigenlijk wel leuk. En, heel fout, vooral al het boeken lezen wat erbij hoorde. Ik was denk ik de enige in de klas die alle boeken van alle talen zelf heeft gelezen.
Wiskunde en economie. Maar eigenlijk vond ik heel veel best leuk, ook onder andere Latijn, gym, Ckv en Nederlands. Biologie, Natuurkunde en Scheikunde vond ik dan weer helemaal niks.
Biologie en Engels. Ben nog bezig met mijn bevoegdheid Engels, maar sta al een paar jaar voor de klas. Misschien ooit nog een bevoedheid voor biologie er bij halen. Nederlands in 4 en 5 havo was ook wel leuk. Ik zat vooraan, en deed nooit mee met de lessen. Zat altijd boeken te lezen, met name In de ban van de Ring. Mijn Nedeelands docent was fan van Tolkien, en hij mocht mij wel, dus ja. Mijn mondeling ging dus ook alleen maar over de boeken en films i.p.v. andere boeken die ik had moeten lezen . Betreffende docent heeft toen al gezegd dat ik voor de klas zou komen te staan, wat ik toen echt niet wilde. Maar jaren later toch gebeurd.
Tekenen en kunstgeschiedenis Gym vond ik ook afschuwelijk, op het bowlen na (kon ik kiezen in mn examenjaar).