Hier vond ik handel en administratie het leukste, was ook het enigste waar ik goed in was haha. Of nee wacht niet helemaal, ik geloof dat ik toch beter was met wiskunde. Maar die vond ik daarna het leukste. Had echt haat aan geschiedenis, maar dat kwam grotendeels echt door de leraar. Maar ik weet niet of ik zonder hem het wel leuk had gevonden..
Ik vond niets erg vervelend, maar ik was niet goed in wiskunde. Het lag bij mij ook vaak aan de docent die het vak gaf. Ik denk dat ik geschiedenis wel het leukste vond, maar ik heb erg geen examen in gedaan. Wel leuk om te lezen dat dat vak best populair was/is, ik ben nu docent Geschiedenis, mens en maatschappij en Nederlands. En mijn docent Geschiedenis van toen is nu een collega van mij
geschiedenis, door leraar met veel bezieling en die prachtig kon vertellen en veel humor had! En duits! En gym. Haatvakken, wiskunde, handvaardigheid en economie
Wel grappig dat zoveel mensen geschiedenis zo leuk vonden. Ik had daar echt helemaal niets mee, waar ik voor andere vakken altijd een 8 ofzo stond, kon ik met geschiedenis het niet opbrengen om meer dan een 6 te halen... 1600 slag bij Nieuwpoort weet ik nog en verder ben ik alles vergeten
Geschiedenis,handenarbeid of hoe dat tegenwoordig heet en ik had de pest aan wiskunde,economie en vooral gym!
Geschiedenis haha.. daarnaast vond ik maatschappijleer ook wel leuk. Gym en scheikunde haatte ik brr.
Biologie en maatschappijleer. Vond de mavo niet veel aan. De vervolgopleidingen daarentegen wel weer.