Ik heb gisteren te horen gekregen dat mijn schoonzus/tevens hele goede vriendin kanker heeft. In haar oor, dus vlakbij de hersenen en lymfeklieren. Aankomende 7 februari word ze geopereerd. Diezelfde dag moet ik met mijn zoontje (3) naar het umgc in Groningen ivm zijn hartoperatie 5 maand terug. Ik moest het er even uit gooien, ben alleenstaande moeder van 3 kinderen en zij weten nog van niks. Eerst broertje maar afwachten, maar wat voel ik mij kut @#$@@
He bah!! Ik hoop echt dat jullie na 7 feb goed nieuws te horen krijgen. En jij ook sterkte voor morgen. Zo te lezen ben je een sterke mama voor je kinderen... Even een digi-hug voor je
Bedankt, ik ben echt even op. Ik ga nu zo op bed in de hoop wat nachtrust. morgen weer school en ik moet de middelste brengen, zij zit op speciaal onderwijs en door regeltjes word ze alleen di tot do op gehaald. Ik hoop op geweldig nieuws, maar goed zou al fantastisch zijn.
Rot ziekte, wéér een jonge vrouw. 😪 Verschrikkelijk nieuws meis, heb je wel iemand in de omgeving met wie je kan praten? Anders staat pb open hoor. Hebben de artsen al iets van een prognose kunnen geven of doen ze dat pas na de operatie?! Blijf positief he, gelukkig genezen tegenwoordig het meerendeel van de mensen met kanker afhankelijk van de soort. Denk ook aan jezelf en probeer in de tussentijd wat afleiding te zoeken tot 7 Feb want de dagen kruipen waarschijnlijk voorbij voor jullie als familie. Sterkte en schrijf gerust ook hier van je af, cyber hug! 🌻
Dank je meis, Zover we nu weten, zitten er 3 soorten door elkaar waarvan 1 zeer agressief. Ze konden nog niet veel vertellen, maar dat ze 7 februari wel "schoon" het ziekenhuis verlaat. Ze gaan laag voor laag het weg halen en onderzoeken. Wat ze nu weten is dat het hoogstwaarschijnlijk wel terug gaat komen, omdat die ene zo agressief is. Maar hoe wat en wanneer kunnen ze niet vertellen. En dan diezelfde dag, naar het UMGC om te zien of de stent bij mijn zoontje goed zit en hij dus gezond verklaart word. Mag van mij wel 8 februari zijn. Iedereen trouwens bedankt voor het meeleven.
Ach jee. 😢 Maar aan de andere kant klinkt het ook wel weer hoopvol dat ze een soort garantie geven dat ze schoon het ziekenhuis zal verlaten in elk geval. Dan hoort ze ook tzt of ze aan de chemo moet of bestraald moet worden? Houd je taai en ik duim ook voor je mannetje! x
Nou vandaag dus het zkh in geweest. Met mijn zoontje is gelukkig alles helemaal goed Mijn sz heeft een vervelende operatie gehad, is plaatselijk verdoofd en kon dus alles mee krijgen (horen) van het knippen en snijden in haar oor. Maar alles is tot nader order weg en nu gaan ze onderzoeken hoe en wat. Ze moet in april terug komen. Hopelijk voor de tijd duidelijkheid over welk soort(en) ze bij zich draagt/droeg, afwachten. Wat een dag, nu even zitten nog en dan slapen, ben best moe. Maar zeer opgelucht en blij dat mijn kleine jongen niet weer onder het mes hoeft, volgend jaar de (hopelijk) laatste controle en dan is het klaar.