Jaaah heksenkind en juniper, geweldig! Heb ze ook later nog gekocht! Verder: Superdetective Blomkwist Alles verder van Astrid Kinderen Alles wel van Roald Dahl De Madelief boeken De hobbit
Ik leesde de boeken graag van kippenvel.. hele serie van, alleen op de wereld vond ik ook geweldig!! Onder moeders vleugels ook.. uhmm ik lees sowieso graag... boeken van Harry Potter ook verslonden en nog steeds veel boeken in de kast, nu meer Virginia Andrew, John Grisham, en filosofie... best 'n boekenwurm dus
Ik moest even zoeken, maar mijn favoriete boek was 'overleven in de wildernis' van Gary Paulsen. Ik zie nu dat het een omnibus is. Volgens mij heb ik alleen deel 1 gelezen. Sommige zijn pas later vertaald. Ik zie op bol.com een 3 in 1 boek van deze serie. Denk dat ik die wel ga bestellen. Leuk ook voor de meiden over een paar jaar
idd blauwe plekken... heb echt gejankt bij dit boek. later natuurlijk ook de Carry Slee boeken Spijt etc... ook zo triest.
Floortje Bellefleur Pinkeltje Boeken van Roald Dahl Boeken van Carry Slee Boeken van Jaques Vriens (8ste groepers huilen niet....nog janken) Griezelbus serie Kippenvel serie en die kleine thriller boekjes Heksenkind en Juniper
Ow ja de griezelbus. Heb ik ook allemaal gelezen. En ik ben inderdaad ook rond mn 11e aan volwassen literatuur begonnen omdat ik de jeugdafdeling alles wel zo een beetje gehad had in de bieb. Ik ben toen begonnen aan de Hobbit en daarna de Lord of the Rings. (In het Nederlands. Op mn 16e nog een keer gelezen in het Engels). Heb toen ook zo een serie gelezen over een soort oermensen in de ijstijd of zo. Maar geen idee meer hoe die heette. Eigenlijk weet ik niet zoveel boeken meer uit die tijd.
Hier vroeger: Otje, Jip en Janneke Alles van roal dahl met als favoriet de gvr Pinkeltje De olijke tweeling fleurtje bellefleur.
Ik heb nog even nagedacht en naast bovenstaande las ik ook veel van Balletclub De Zwaantjes Kippenvel Roald Dahl "Kilometers Cola en Knetterende Ruzie" van Carry Slee "Confetticonflict" ook van Carry Slee En ik heb het boek van Pippi Langkous wel 10 keer geleend bij de bieb geloof ik 😆
- Gebroeders Leeuwenhart van Astrid Lindgren - kinderen van bolderburen, Astrid lindgren (daar wilde ik echt wonen vroeger) - jody en het hertejong - kleine huis op de prairie , Laura ingalls
- de brief naar de koning - gebroeders Leeuwenhart - Mathilde (GVR vond ik ook erg leuk) - alles van Bianca (naar de manege etc) - en nog veel meer, ik verslond boeken (nog steeds!)
- Lotje in de dierentuin - Pinkeltje (lees ik nu voor aan mijn dochter) - De GVR - Alles van Carrie Slee - Kippenvel serie - Oorlogswinter