Wat was jouw gevoel ( goed of niet goed)

Discussie in 'De bevalling' gestart door babydreame, 12 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babydreame

babydreame Actief lid

9 nov 2007
    308
    0
    0
    nagelstyliste
    arnhem
    Ik ben nu 37 weken en 2 dagen. Deze baby schijnt iets groter te zijn dan mijn vorge dochtertje, bij mijn dochtertje liep ik 2 weken overtijd terwijl ik veel dikker was van haar, dan nou van de nieuwe baby, mijn gevoel zegt dat deze eerder komt, het loopt al een paardagen flink te rommelen. maarja weten doe je het nooit. ik vroeg mijn dus af of jullie dat gevoel ook gehad heb en of het uitgekomen is ja of nee. was je overtijd of niet.

2. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik had ook het gevoel dat 'ie te vroeg geboren zou worden. Ben uiteindelijk bevallen met 39 + 2 weken, dus het viel achteraf heel erg mee. Had eerder rond de 38 weken verwacht. Maar dat komt denk ik ook omdat mijn moeder bij al haal vijf kinderen te vroeg is bevallen (ik ben het langst blijven zitten, 36 weken).

3. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    ik had het gevoel dat ik met 38 weken zou gaan bevallen. Toen ik eenmaal voorbij de 38 weken was en de kleine nog lekker warm in mijn buik zat had ik het gevoel dat het nog wel eens veel langer kon gaan duren. Ik dacht toen dat ik wel tegen de 42 weken zou gaan lopen. Dit gevoel kwam wel uit. Ik ben met 41 weken en 4 dagen bevallen van een geweldig mooie dochter!

4. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Ik had het gevoel dat ik overtijd zou lopen, en dat is ook gebeurd. Bijna 2 weken. Pffff! ;)

5. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Eerste keer had ik geen idee. Wilde graag eerder maar uiteindelijk 10 dagen over tijd.
    2e wist ik gewoon dat ik die week vrijdags zou bevallen. Dat was ook de uitgerekende datum. Had die dag n controle bij de VK en zei nog tot vanmiddag. Zal wel mee vallen zei ze. Er was dan ook nog geen teken van enige actie...
    Anderhalf uur na de controle begon het ;)

En met deze heb ik t idee dat t eind week 38 wordt.
    Ben benieuwt :p
    Het rommelt met tijd en weile al...

6. desangel

desangel Actief lid

14 dec 2007
    113
    0
    0
    zeist
    ik hoopte dat onze kleine met de +- 38 a 39 weken kwam maar ben aanstaande donderdag 39 weken en nog geen teken van bevallen dus op hoop van zegen ....

7. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Ik had vanaf het begin van deze zwangerschap gezegd dat ik wel in week 38 zou bevallen. Ik weet niet waarom, maar dat zat er meteen in. Ben vandaag 41 weken + 1 dag zwanger, dus je raadt het al....

8. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    49.162
    34.276
    113
    Ik zei dat ik 2 weken overtijd ging lopen en dat was helaas ook zo!

9. moesje83

moesje83 Bekend lid

18 apr 2008
    911
    0
    0
    mijn gevoel zei dat hij eerder kwam en dat was ook zo 4 dagen voor de datum

10. Juff

Juff Actief lid

14 okt 2006
    203
    0
    0
    Juffrouw
    Heel de zwangerschap geroepen dat de baby eerder zou komen en inderdaad, ben bevallen met 38+6 weken.

11. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    mijn gevoel zei steeds op 1 april bevallen, ben op 1 april 's morgens begonnen, maar mijn dochter is net om 00:03 geboren op 2 april :p
    Nu heb ik het idee dat uk wel een paar weekjes eerder komt 38 weken? we zullen zien

12. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Ik riep bij de eerste steeds...deze komt te vroeg!...op mijn werk verklaarde ze me voor gek ;) Ik was net 1 week met verlof (bijna 35 wkn zwanger) toen ik in het zh kwam te liggen met premature weeen.
    Uiteindelijk heb ik daarna nog 2x een valse start gehad en met 39,3 wkn is Luca geboren.
    Mijn gevoel zat dus bijna goed...alleen is hij toen (gelukkig) niet geboren.

13. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Oja..wat manlief en ik wel beide hadden:
    Ik was de verjaardagskalender aan het bekijken...Mijn oog viel op 25 mei...dat wordt de dag! dacht ik toen nog. Manlief vertelde me die avond dat de beeb volgens hem 25 mei geboren zou worden..waarom wist hij niet :)
    En idd 25 mei is Luca geboren. :D

14. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Altijd gedacht dat ik over tijd zou lopen maar met precies 38 weken uit het niets ben ik bevallen.

15. ElleNY

ElleNY Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.987
    1
    0
    Ik wist 'zeker' dat mijn zoontje (1e) eerder zou komen en dat was ook zo: met 38 weken en 5 dagen. Gelukkig maar want hij was toen al 3800 gram. Waarom ik het 'wist'? Ik droeg heel laag en vanaf precies 37 weken begon het te rommelen.

16. Syl72

Syl72 Bekend lid

14 mrt 2008
    816
    176
    43
    Bij mijn 1e was ik ervan overtuigd zeker 1,5 weken overtijd te gaan lopen, maar ze was er 3 dagen eerder. En nu denk ik juist dat hij eerder gaat komen (al ingedaald en best al lage buik en gemene voorweeen); maar zal je zien; komt -ie natuurlijk veel later.... Afwachten maar...

17. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Ik had het gevoel dat ze op de uitgerekende datum zou komen. Ze is 2 dagen later geboren.

18. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Ik heb altijd gezegd dat ik de 42/43 weken wel zou halen. Ik ben met 36 weken en 4 dagen bevallen. 't Was ff wennen....

19. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Dat had ik nou ook... nog voor ik wist dat ik zwanger was zat de datum 24 april al in mijn hoofd. Dus ik was er ook van overtuigd dat de baby dan zou komen. Maar het werd uiteindelijk 5 mei. Ik was op 1 mei uitgerekend.

20. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Elke vezel in mijn lichaam was er van overtuigt dat ik eerder zou bevallen dan de uitgerekende datum :) Ben uiteindelijk met 41+4 weken bevallen.... Had het dus finaal mis! :)

Deel Deze Pagina