Bij mijn oudste was ik er van overtuigd dat hij eerder zou komen... NOU NOT...met 41 +1 kwam hij pas. (dat waren lange weken vanaf 37 weken zeg...) Bij de 2e ging er maar gelijk van uit dat ie ook te laat zou komen haha. Nu had ik een soort van geluk, ben ingeleid en uiteindelijk is hij daardoor een week te vroeg gekomen.. (de vk zei me nog wel, dat zonder die inleiding waarschijnlijk de ruime 41 weken wel gehaald zou worden) 8)
ik had ook het idee dat het er al zou zijn maar ben nog steeds zwanger en de kleine beweegt nog goed maar heb gigantisch veel pijn!
Was er hier ook heilig van overtuigt dat de kleine spruit wel eerder zou komen. Zo rond de 39 weken ben nu inmiddels bijna 2 weken verder met nog geen krampje of wat dan ook. Dus ook nog geen teken dat er iets aan zit te komen.
Volgens mij is het hier heel moeilijk om je gevoel en je verlangen uit elkaar te houden. Ik verlang namelijk naar de bevalling, ik vind het allemaal wel welletjes zo. Maar heb het gevoel dat ze rond de uitgerekende datum komt.
vanaf het begin gezegd dat ze te vroeg zou komen, zwangerschapsverlof ook op vroegst genomen, alleen niet verwacht dat ze er met 33 weken al zou zijn..
In de eerste instantie dacht ik dat ik eerder zou bevallen. Ik lag met 30 weken in het zh met weeen. Baby besloot nog even te blijven en naarmate de tijd vorderde raakte ik er van overtuigt dat ik zwaar overtijd ging lopen. Uiteindelijk is ze precies op de uitgerekende datum geboren.
Ik voelde mezelf erg slecht tijdens mijn zwangerschap van Lynn. Ik gaf al aan dat ik niet meer kon, en had ook niet het gevoel dat het nog heel lang zou duren. Lynn is uiteindelijk met 35wk geboren. Gelukkig was alles goed, en knapte ik ook snel na de bevalling al weer op. gr. Mayke
Mijn gevoel zegt dat deze eerder gaat komen omdat het al een paar dagen rommelt en bij de eerste helemaal geen tekens had eigenlijk zegt dat natuurlijk niets kan nog weken door rommelen, maar aan de ene kant heb ik ook een gevoel dat het weer eens 42 weken kan worden. Ik hoop het niet want dat is nog zo lang wachten pffffff ben het nu al zo zat laat staan nog vier weken wachten mijn god
bij allebei het gevoel gehad dat ik de 40 wkn niet zou volmaken. Maricha is geboren met 39 wkn 3 dgn en Rilène 38 wkn 5 dgn