Ons bijn 9mnd jonge mannetje spuugt vanaf vanmorgen al zijn voeding eruit..Hij eet..speelt...spuugt echt met kracht alles eruit..huilt een beetje..en is daarna weer levendig. Rond 18uur ben ik met motilium gestart(had ik nog in huis ivm reflux) om 18.30uur 70cc voeding gegeven dat is binnen gebleven en nu slaapt hij onrustig..huilen,slapen,huilen, slapen. Nu zit ik eraan te denken om hem rond 20.30 weer 70cc voeding te geven en vanacht weer 70cc om hem wel vocht te laten drinken. Ik doe er voeding in omdat ik dit kan verdikken met jbpm. Ik twijfel alleen of ik hem vanacht er wakker voor moet maken. Hij heeft op de 70cc van 18uur amper tot niets vocht binnen gehouden..en ik wil natuurlijk uitdroging voorkomen. Wat vinden jullie..wat is wijsheid? Heerst die kotsvirus in NL??ik hoor het de laatste tijd vaker.
Ik zou het even aankijken en hem inderdaad regelmatig kleine beetje geven. Ik zou persoonlijk geen medicatie geven als je niet weet wat er aan de hand is. Is het morgen nog zo erg dan naar de dokter. Je kunt je kindje ook kleine beetjes ander drinken geven of fruit.
Ik sluit me aan bij Cygnet. Isabelle had het vorige week ook 2,5 dag. Alles wat er in ging, kwam er na ongeveer een half uurtje net zo hard weer uit. Gewoon een buikgriepje, wat zich vanzelf weer heeft opgelost.