Voor de dames met drama nachten: hoe laat gaan jullie naar bed?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Sneeuwvlokjes, 2 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sneeuwvlokjes

Sneeuwvlokjes Fanatiek lid

12 mrt 2014
    2.131
    1.210
    113
    Mijn zoon maakt er nog steeds een potje van 's nachts (al is het sinds 2 dagen wel iets beter, maar alsnog meerdere keren wakker worden en 1 voeding). Nu lig ik al sinds zijn geboorte 's avonds tussen 20:00 - 20:30 op bed. Ik heb ook wel weer eens zin om 's avonds met mijn man op de bank te zitten...
    Hoe pakken jullie dat aan? Hoe laat gaan jullie naar bed?
    Ben gewoon even benieuwd..

2. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    tijdens de drama nachten van Eva ging ik toch pas rond 23.00 uur naar bed, als ik echt moe was 22.00 uur. Eerder lukt mij gewoon niet, anders heb ik echt helemaal geen eigen leven meer (werken, eten, slapen ... wilde ook wel eens even op de bank TV kijken enzo).

Moe ben ik toch, en wakker moest ik ook wel worden. Als ik echt te moe ben, dan slaap ik lekker met haar mee 's middags.

3. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

22 mrt 2011
    2.264
    0
    0
    Hier precies zo! Ook drama nachten op het moment. Peuter die vaak slecht slaapt en dreumes die héél vroeg wakker wordt. Maar hoe hard mensen ook zeggen, ga dan om 21 uur naar bed, ik kán het niet. Ik kan dan gewoon niet slapen. Vaak ben ik dan net pas klaar met opruimen, was, administratie en alle andere toestanden. Ik moet dan gewoon even lekker de bank op met een kop thee of zo. Dus inderdaad, rond 22 uur kan ik slapen.

Helaas kan ik overdag niet slapen, gezien de oudste nu niet meer slaapt 's middags. Al kon ik dat voorheen ook slecht, als ik dan eenmaal sliep werd er al wel weer eentje wakker ;)

4. Sunlover

Sunlover Bekend lid

26 jan 2011
    764
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook nog nachtvoeding.. ik ga meestal om 21.30u naar boven, lekker douchen en naar bed. Vriend doet de fles om 22.30u maar ik hoor hem altijd terug in bed komen.. Moe ben ik al weken, maar dat gaat echt nog nirt over als ik om 21u naar bed ga. Wil zelf op de dag ook een beetje tijd voor mezelf want dat heb ik overdag al nauwelijks.

5. Zeilboot

Zeilboot Actief lid

8 okt 2013
    409
    26
    28
    NULL
    NULL
    'K ging toen meestal na zijn laatste voeding dus rond 23u. Als m'n man die gaf om 22u. Succes. Het wordt beter!

6. CMJ

CMJ Lid

30 jun 2014
    61
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga tegenwoordig toch om 21u naar bed. In de hoop dat ik nog 2uurtjes kan slapen, want dat zijn vaak de enige uurtjes die ik zo lang achter elkaar kan slapen. Vroeger zou ik dat echt niet kunnen, maar blijkbaar is mijn lichaam in overlevingsmodus en slaap ik binnen paar minuten als ik ga liggen.

7. pline

pline Actief lid

25 dec 2012
    472
    108
    43
    NULL
    Hier nog steeds moeilijke nachten, en ik lig er de laatste maanden ten laatste om 21u30 in, maar vaak al rond 20u30. Het eerste deel van de nacht slaap ik immers veel beter.

8. Ivystoeter

Ivystoeter Fanatiek lid

4 nov 2013
    1.683
    0
    0
    Cassiere in een supermarkt
    Nieuwegein
    Ik lig er meestal tussen 21.00 uur en 22.00 uur in

9. Theebeeb

Theebeeb Niet meer actief

Nou kom ik aan.... Zwaar saai en degelijk..
    Maar ik lig tussen 20.00 en 20.30 en slaap vrij snel.
    Mn vriend doet 23.00 voeding. En ik doe de nachtelijke avonturen. Dat houd in 1 a 2 voedingen. (Meestal 1 nu) en nog wat troosten hier en daar.

10. Lauwra

Lauwra Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.220
    0
    36
    Ja t is heel ongezellig, maar je hebt het nodig hoor! Ik ga nog steeds vroeg, 20.30/21 uur! In het weekend blijf ik soms wel een keer langer zitten, idd voor de gezelligheid!

11. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Ik vind het knap - zo vroeg in bed liggen. Ik heb teveel onrust nog in mijn donder om 20.00 om dan al naar bed te gaan. Moe of niet moe ...

12. Theebeeb

Theebeeb Niet meer actief

Ik doe dat zolang we in de nachtvoedingen zitten.

13. Sneeuwvlokjes

Sneeuwvlokjes Fanatiek lid

12 mrt 2014
    2.131
    1.210
    113
    Hier exact hetzelfde! Maar ben het zoooo beu om steeds maar rond 20:00 in mijn bed te liggen.

14. Micera

Micera Fanatiek lid

23 jun 2013
    3.296
    547
    113
    De eerste 2 maanden lag ik er bijna altijd om 20.00uur 20.30uur in. Ik geef meerdere keren per nacht borstvoeding en mijn man kon niets overnemen.
    Toen hij beter ging slapen werd dat later. Nu hij 8 maanden is, ga ik rond 22.00-22.30 uur naar bed. Al hadden we vannacht weer een zware, dus waarschijnlijk ga ik vanavond wat vroeger omdat ik anders de hele werkweek niet volhoud.

15. oxbow

oxbow Niet meer actief

Hier meestal rond half 10/10 uur. Maar meer omdat onze oudste rond half 9 naar bed gaat en ik ook nog wel even met mijn man samen op de bank wil hangen.
    Rond 10 uur wordt de jongste wakker, dus het heeft ook bijna geen zin om eerder naar bed te gaan.

Maar als ik werken moet 's avonds is het vaak pas half 1 voordat ik ga slapen, puur omdat ik eerder niet slapen kan.

Onze jongste is een echt spookje 's nachts en komt meestal een keer of 3/4 vanaf 22.00 uur.

16. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Hier zaten we tot 22:00-23:00 op de bank toen ze baby waren (tot ze een maand of 3 waren), ze sliepen dan bij 1 van ons op schoot en als wij naar bed gingen legden we ze in de wieg naast ons. Vaak sliepen ze dan ook wel goed (werden wel wakker voor 1 of 2 voedingen).

17. Theezeefje

Theezeefje Fanatiek lid

13 okt 2014
    3.711
    4.029
    113
    Overijssel
    Hier rond 00.00/00.30 ook al moet ik er ivm werk om 5.45 er weer uit ( niet elke dag hoor)
    Ben een avondmens en als ik soms om 21.00 of 22.00 er pas weer ben van het werk dan wil ik nog even lekker zitten ;)

18. samarinde01

samarinde01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    2.849
    1.060
    113
    Wij vonden dat ook een relatiekiller, die eerste maanden. Zl sliep alleen in rustige omgeving en in de avond in onze armen. Dus ik lag om 07:30 op bed. ;)
    Ik kon dan ook nog niet echt slapen en de ipad was mijn vriend. Met mijn man communiceerde ik via facebook. Echt vreselijk. Maar op een gegeven moment konden we zl steeds eerder in wiegje leggen en voor we het wisten hadden we de avonden weer terug.
    Spooknachten hebben we af en toe in fases. Dan ga ik tussen 21:00 en 22:00 naar bed.
    Geef er maar gewoon aan toe. Voor je het weet slaapt je kindje rustiger en kun je weer een avondje weg met vrienden oid!

19. Lumiere

Lumiere Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.622
    593
    113
    doktersassistente
    Brabant
    Ik ga rond 22u naar bed. Mijn zoontje slaapt sinds hij 8wk was door, maar mijn biologische klok staat nog zo afgesteld op nachtvoedingen dat ik zelf nog steeds niet doorslaap;)

Toen wij nog nachtvoedingen hadden had ik nog verlof en kon ik na de ochtendfles nog even terug, toen ging ik om 23u.
    Als ik 's nachts erg veel wakker lig (niet vanwege mijn zoon maar vanwege dat ik een slechte slaper ben) ga ik wel eens rond 21u al naar bed, maar meestal kan ik dan niet slapen voor 22u

20. raspberry

raspberry Niet meer actief

Toen het echt drama was, lag ik hier meestal tussen 20 en 21 op bed. En als je echt moe bent, slaap je dan ook wel.
    Nu zijn de nachten beter, (1-2 keer per nacht wakker) en lig ik er later in. Als ik er dan voor 22 uur in lig, lig ik 's nachts wakker. Dan ben ik dus liever 's avonds met iets constructiefs bezig, dan dat ik 's nachts in het donker lig te staren :)

Deel Deze Pagina