Hoi allemaal, allereerst: gefeliciteerd met de kleine! Geniet er lekker van! Ik heb een vraag aan jullie ervaringsdeskundigen. Over een week of 6 krijgt een goede vriendin van mij haar eerste baby. Ik wil haar graag een heel mooi cadeau geven. Ik zat eerst te denken aan het boekje van Woezel en Pip, waarbij je de naam van de kleine kan opgeven, zodat hij/zij in het verhaal voor komt. Maar toch twijfel ik of dit wel een leuk cadeau is. Daarom mijn vraag aan jullie: wat is het mooiste kraamcadeau wat jij gekregen hebt van vrienden/familie? De prijs mag ongeveer tot 40-50 euro zijn. Bedankt alvast!
Iets met zijn/haar naam erop is ALTIJD leuk! Overigens was ik blij met alles wat ik kreeg! Ik zou zelf kiezen voor 'iets' met naam...en 'iets' wat op hun verlanglijstje staat...
Van mijn peettante en peetoom heb ik een mand gekregen met leuke cadeau's, waaronder mooie kleertjes (merken als Vingino, z8, Molo), bestekje, sokjes, slab van silly billyz, vtech toettoet auto, etc. Van mijn zusje hebben we een mooie omslagdoek van Koeka gekregen. Was ik heel erg blij mee en gebruik hem nog steeds. En waar we ook heel blij mee zijn en nu voor de tweede ronde in gebruik is, is een loopwagentje. Wij hebben die van vtech gekregen als kraamkado. Dit zijn de kado's (die zo rond die prijsklasse zouden kunnen uitkomen) die me het meest bijstaan.
Wat ik echt top vond: - een prachtige katoenen deken met een beertje erin geweven (zoon) - spuugdoekjes met de naam van mijn dochter erop geborduurd - lammy coat pak voor mijn zoon - een appelboom in de tuin (dochter)
De mooiste cadeau's waren cadeau's die mensen zelf hadden gemaakt of gepersonaliseerd. Het hoeven dus echt geen dure cadeau's te zijn! Ik vond het supermooi als mensen zelf hun best hadden gedaan om iets te maken of om iets persoonlijks toe te voegen (bijv. Klein stukje tekst schrijven op de eerste bladzijde van een voorleesboekje).
In jouw geval zou je dus dat boekje kunnen bestellen en voorin bijv. Een wens voor het kindje schrijven. Hmmm oke, dat quoten was niet helemaal de bedoeling
Wij hebben een klok gekregen met het geboortekaartje er in gegrafeerd, erg leuk voor op zijn kamertje. Een 10 dagen mand van.oma, ook leuk! elke dag een klein cadeautje met een.korte tekst eraan... zo zaten.er ok cadeautjes speciaal voor mama bikj en.bijv ook een.voorleesbboek voor papa.
van mijn nicht had ik wen heel leuk hema pakket gekregen een dekentje (gebruik ik elke dag in de box) een slaapzak (maanden gebruikt, was een winterslaapzak) een doosje voor billendoekjes (word ook gebruikt) 3 van die poederbakjes, ik had er al 3 maar vaak maakte ik de voedingen voor de hele dag klaar dus ook handig 3 speelgoedjes van de hema, word ook gebruikt spuugdoekjes (heb je nooit teveel) waarschijnlijk vergeet ik nog iets maar dit vond en vind ik heel erg leuk
Wat ik erg tof vond was een naambordje voor bij de voordeur! Hadden wij nog niet hangen en dus wel bijzonder om te krijgen met onze drie namen erop. (inmiddels staat de vierde er bijna bij) En van me man zijn werk kreeg hij een zilvere besteksetje met de naam erin. Ook erg leuk. Verder was ik blij met alles wat ik kreeg, maar dit waren de bijzonderste dingen vond ik
- fotolijst met gegraveerde geboortekaart erin - besteksetje - eerste euromuntjes set met speciale geboortemunt met geboortedatum van nijntje - loopfietsje - kleisetje voor hand en voet afdrukjes succes!!
Ik vond een badjasje met de naam er op het leukst. Dingen met naam er op zijn altijd leuk vind ik. Het badjasje dat ik kreeg was ook wat groter en heeft ze echt van 1 tot 3 jaar kunnen dragen.
Wat super leuk allemaal! Ik weet nog niet precies wat het gaat worden, maar in ieder geval iets met de naam van de kleine erop. Bedankt!
Ik vind deze knuffel met naam zooo schattig: lichtrose konijn happy horse met naam | Happy Horse | borduurserviceannelot Inderdaad zijn kadootjes met naam het leukste vind ik...
Een vriend van mijn vriend had het geboortekaartje op een kussentje laten drukken. Mijn vriend heeft het kaartje zelf gemaakt, dus het was echt een heel bijzonder en origineel cadeau! Het staat nu op haar kamer op de stoel waar ik 's nachts voed.
Kraammand, luiertaart, zonneschermpjes voor in de auto met naam erop! Het oei ik groei boek! Was ook echt een topper! Kleertjes vond ik t minst. Met name omdat we veel onhandige dingen kregen.. echte zomerkleeertjes in een grote maat.. en in die maat was het winter Hebben we met veel kleren gehad. Of kleertjes van Hema.. wat mijn dochter vaak niet staat, omdat het veel te breed en te kort is voor haar.
Leukste vond ik de echt persoonlijke cadeaus. Mijn zus heeft bijvoorbeeld een wikkeldekentje gemaakt voor in de maxicosi, super mooi, en ook nog eens ontzettend handig voor onze winterbaby (het was -20 ofzo toen we naar huis mochten). Ze heeft ook een knuffeltje gemaakt dat ontzettend goed bij mijn dochter past. Verder vond ik het ook leuk als mensen een boek gaven dat ze zelf als kind ook graag lazen of uit voorgelezen werden. Oh iets met het geboortekaartje is ook heel leuk! Wij kregen een rompertje met een plaatje van een dier erop dat op haar geboortekaartje stond. Ik wil zelf graag voor een kindje van een vriendin iets op een wikkeldekentje borduren (liefst ook een plaatje van het geboortekaartje).
Van m'n werk een besteksetje met naam achterop geschreven van Woezel en Pip. Ik kreeg een theeservies voor de kleine (is weer wat anders dan kleding ). Ik had ergens via een mailinglijst een tegoedbon gekregen van 10 euro, had ik een mutsje met naam besteld. Ben heeeel hard over de naam van de webwinkel aan het denken, ik kom er niet op! In diezelfde winkel een beer met t-shirt + naam er op besteld. Ook erg gaaf
Ik heb bij deze derde heel veel hele leuke cadeaus gekregen. Viel me alles mee, want na 3 jongens zijn veel mensen toch wel wat inspiratieloos, zeggen ze zelf. Het mooiste vond ik een armband met daarin verwerkt de namen van mijn kinderen. ZElf gemaakt door een goede vriendin van me. Het was zo'n succes dat ze ze inmiddels op bestelling maakt, dus als je wilt kan haar gegevens wel even doorgeven. Wat ik ook heel leuk vond was een ingelijste slab met daarop het geboortekaartje geborduurd. Heel bijzonder gedaan door een kennis van mijn man, die verkopen die dingen. En ook door mensen zelf gemaakt: een spuugdoekje en een handdoek met zijn naam erop geborduurd. Bij de tweede kregen we klompjes met daarop het geboortekaartje geschilderd. En we hebben ook zo'n boekje met de naam van ons kind als hoofdpersoon gekregen. Ook heel leuk inderdaad.
Mijn mooiste cadeautjes waren: - Een 10 dagenmand van opa en oma. - Iemand heeft van het geboortekaartje een schoentje gemaakt en dat in een plastic bol gedaan. (die hangt ook nog steeds aan de lamp. - 2 kleine schoentjes van zilver 1 voor zijn eerste haarlokje en 1 voor zijn tandjes en kiesjes als hij zijn melkgebit verliest. Inmiddels zit zijn haarlok er al in. - Een hele persoonlijke brief van mijn zus naar mij, mijn man en onze kleine man. Ook had ze die nacht (hij is om half 2 `s nachts geboren) op internet gezocht en zijn steen, sterrebeeld en dat soort dingen helemaal uitgezocht en opgeschreven.