Wat was jouw mooiste cadeau?

Discussie in 'Kraamtijd' gestart door juf21, 15 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melief

Melief Niet meer actief

Van mijn ouders een zilveren armbandje met haar naam, hieraan zit een bedeltje van een vlinder die staat voor het kindje dat we verloren hebben bij een miskraam.

2. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Ik kreeg een keer een hobbelpaard...vond ik een super leuk cadeau

3. ellepel1985

ellepel1985 Bekend lid

15 nov 2011
    514
    0
    16
    NULL
    Drenthe
    Wat wij nu gaan geven aan vrienden van ons:

Eerste klompjes. Deze klompjes kan je laten beschilderen met de naam, geboortedatum+tijd en dergelijke. Erg leuk!!!

4. Linlala

Linlala Actief lid

27 feb 2012
    341
    0
    0
    Eindhoven
    Van haar peetoom en peettante heeft ze een zilveren armbandje met haar naam hierin gegraveerd gekregen. Deze wilde ik ook heel graag één hebben.

Van een tante een kraammand gekregen met tien kleine cadeautjes. Zowel leuke dingen voor haar als voor mij en haar vader. Ontzettend leuk om elke dag iets uit te mogen pakken. Enige 'nadeel' is dat je dit cadeau wel vlot na de bevalling moet kunnen geven, anders is het idee van 'kraammand' een beetje weg :)

Zelf heb ik enige tijd geleden het echte sprookjesboek van Grimm gekocht. Had ik ook fantastisch gevonden om cadeau te krijgen voor haar.

5. Luja

Luja Niet meer actief

Van vrienden van ons hebben wij een speciaal gipssetje gekregen waarmee we in 3d een heel handje en een heel voetje van ons zoontje kunnen maken :) dus nee geen centimeter, echt het HELE handje...
    Dan weten we over een paar jaar precies nog hoe klein hij was...

Deel Deze Pagina