Hoi meiden, Ik wil jullie graag om jullie ervaring en mening vragen. Het verhaal is als volgt: Maart 2014 ben ik bevallen van mijn dochtertje Joviƫlla Midden juni was ik weer zwanger, maar ik kreeg een miskraam na 8 weken (29 augustus). Begin september was ik weer zwanger. Maar dit eindigde ook weer in een miskraam na 2 weken. Daarna is het niet meer gelukt om zwanger te raken Ik heb niet echt een regelmatige cyclus en heb wel al met ovulatietesten gewerkt, maar dit mocht (nog) niet baten helaas. Mijn menstruatie van de afgelopen tijd was als volgt: 2 januari. Februari en maart heb ik niet genoteerd (vergeten) Midden april. En nu zou ik 9 mei ongesteld moeten worden. (volgens een ovulatie-app). Maar ik ben tot de dag van vandaag nog niet ongesteld geworden. Ik heb wel een zwangerschapstest gedaan van CB, maar deze was negatief. Ik heb vanmiddag een afspraak bij de huisarts om te kijken wat de mogelijkheden zijn of wat ik nog kan proberen, maar vindt het wel een beetje eng. Graag jullie tips en ervaringen
Wat vervelend wat je hebt meegemaakt. Allereerst een ovulatie app is een indicatie, die kan nooit bepalen wanneer je je eisprong hebt. Wil je dit zeker weten dan moet je ovulatie testen doen en gaan temperaturen Ik denk dat je cyclus nog niet regelmatig is. Succes bij de huisarts