Hoi meiden, De titel zegt het eigenlijk al. Ik zit hier met mn handen in het haar willekeurige websites te bezoeken en wordt er helemaal gek van . Heeft iemand hier een goede tip over hoe te werk te gaan of waar te kijken. Wij willen graag een simpel maar vrolijk kaartje het liefst met felle kleur(en), zoals rood, groen, geel, blauw, etc- maar liever ook weer niet te bont. We houden niet zo van schattige pasteltintjes etc. Iemand hier toevallig (of minder toevallig ) een idee? groetjes, Nana
Wij zijn ook nog bezig met geboortekaartjes en ik ben er een aantal aan het maken op www.geboortekaartje.nl Hier kan je zowel blanco kaartjes maken als een voorbeeld ombouwen tot je ideale kaartje! Heel veel succes ermee! lfs
Hier zullen we voor de 2de maal kaartje2go.nl gebruiken. Helemaal geweldig. Gebruikt voor geboorte zoontje, doop zoontje en straks verjaardag zoontje, geboorte dochter, doop dochter enz. Lekker makkelijk enz.
Hier voor we ook maar boeken hebben opgehaald eerst samen besloten wat we allebei mooi en leuk vinden en wat bij ons past. Wij zijn ook niet van die pastel tint mensen en houden ook niet van diertjes op kaartjes maar meer van humor. Dus met een redelijk vast idee boeken opgehaald en we waren er zo uit.
wij hadden gewoon boeken opgehaald bij de drukker, zo goed te zijn hoe de kaartjes er in het echt uit zagen en een proefdrukje laten maken
Bedankt voor alle tips! ik denk dat wij misschien ook eerst eens wat kaartjes bij een drukker moeten zien. Ik vind het toch moeilijk om het zo via inderdaad te kiezen, zonder dat je precies 'weet hoe het er "in het echt" uitziet.
Ik heb ons kaartje zelf gemaakt (ben aan het leren voor grafisch ontwerpster). Hierbij heb ik me gebaseerd op ons doopsuiker. Dit worden eendjes, dus op ons kaartje staat ook een eendje en een leuke achtergrond.
Wij hebben toentertijd boeken bij de drukker gehaald. Daar was ik achteraf heel blij mee want in die boeken zagen ook kaartjes die ik op internet had gezien en wel leuk vond maar toen ik de papierkwaliteit zag was ik blij dat we de kaartjes even konden vasthoudem.
Geboortekaartjes.FamilyCards.nl - Bestel online de allermooiste geboortekaartjes! Ik zou gewoon naar een drukker gaan en daar de boeken ophalen, vooral de Klassieke collectie van FamilyCards is erg leuk!!! Laat je niet weerhouden door de titel ervan, paar vriendinnen van me hebben daar kaartjes uit en die zijn hartstikke hip!
hoi hoi, Ik heb die van mij vanmorgen mijn kaartjes toevallig besteld. Ik ben gewoon naar de drukker geweest en daar een kaartje uitgezocht. Bij de drukker op de website hadden ze online de boeken staan dus had al samen met manlief een keuze thuis gemaakt. Ik zou naar de drukkerij gaan daar kun je makkelijk kijken in de boeken.
En dan heb ik een vraagje...hoeveel tijd van te voren is verstandig om een keuze te maken en ze te bestellen? Thanks!
Wij hebben in week 34 de kaartjes besteld en de enveloppen opgehaald. Deze zijn inmiddels allemaal al bestickerd met adres stickers Nu hoeft mijn vriend na de bevalling alleen maar telefonisch de datum enzo door te geven en dan zijn ze dezelfde dag na 16.00 klaar
? Geboortekaartjes en trouwkaarten. Uw geboortekaartje bestelt u bij KAARTMIX ? Vind ik een hele leuke site! Proefdruk heb je binnen een paar dagen in huis met daarbij een boekje met alle soorten papier die ze kunnen drukken.
Wij hebben gekozen voor greetz.nl. Voor 1.38 heb je een proefdruk en krijg je er een staaltje met papiersoorten bij.. Ik ben erg tevreden over de snelle levering ,maar ook over het papier. Heb bij meerdere internet sites proefdrukken aangevraagd maar kreeg steeds heel slecht papier. Bij greetz kunnen de enveloppen ook gewoon vooraf geleverd worden en hoef je de proefdruk alleen nog maar aan te passen zodra het kindje geboren is. En ik moet zeggen, ze hebben veel leuke kaartjes en toch echt niet heel duur.
Hier ook een greetz fan. Had al op veel sites gekeken en ook een besteld bij een site waar je zelf vanalles moest maken, maar dat wordt duidelijk niet gecontroleerd. Wat op de computer heel mooi was werd op de kaart scheeft. Ik heb ook een tijdje het idee gehad om een foto op de kaart te doen maar zie daar toch vanaf omdat we laatst weer een kaartje kregen van bekenden waar het kindje stukken minder mooi opstond dan dat het eigenlijk was... Wij hebben ook de proefdruk tegen verzendkosten besteld, je krijgt alle envelop en papier voorbeelden erbij en het is echt mooi papier. Wat Goofie zegt wist ik nog niet eens, dat je de enveloppen al kunt bestellen. Ga ik dus ook even doen al .
Wij hebben het geboortekaartje voor ons dametje zelf gemaakt ( je kunt meerdere proefdrukken aanvragen ), op : www.zelf-ontwerpen.nl
Wij gaan bestellen bij geboortekaartjes.nl Op heel veel sites kun je gratis 2 of 3 proef exemplaren bestellen, dat hebben wij volop gedaan zodat we inderdaad wel het papier en de kwaliteit vooraf konden zien. We kregen daarbij ook nog eens 5% korting op de totale bestelling. We gaan namelijk ook het geboortekaartje op canvas erbij bestellen! Onze ervaring is dat online net zo handig is, en soms in prijs ook iets voordeliger (je krijgt vaker korting). Maar snuffelen in boeken is natuurlijk ook heel leuk! Dat hebben wij wel gedaan met onze trouwkaarten 3 jaar geleden!
Wij zijn eerst naar de drukker geweest om de boeken door te kijken. We hebben daar geen kaartje gevonden waarvan we dachten: "Ja! dat is hem". Zijn toen op internet gaan rondneuzen en via Kaarten maken? Kaartje sturen? Fotokaarten? - Kaartje2go zagen we ons kaartje. Bij onze zoon, hebben we het via de drukker laten doen, maar internet is toch veel goedkoper dan de drukker. Hebben de rekeningen naast elkaar gelegd en het scheelde toch 100 euro!