eerste echo

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door fempje, 9 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fempje

fempje Bekend lid

27 sep 2006
    504
    0
    0
    nou ik kom net van de verloskundige voor het eerst geweest.ik kreeg een inwendige echo stelde echt niets voor maar nu blijkt dat ik nog maar 3 weken zwanger ben terwijl ik er van uitging dat ik minimaal al 9 weken was zo berkende de calculators dat want ik ben 16 nov voor het laats ongi geweest maar ik kan dat niet echt zo zeggen want ik ben het maar 2 dagen geweest.maar ja ik baal er een klein beetje van nu aar hopen dat alles goed gaat met onze kleine hummel 30-1 de TWEEDE ECHO en dan maar hopen dat alles goed is.zo dat heb ik weer lekker van mij afgeschreven,dat lucht een hoop op. ;)

groetjes fempje

2. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Ik durf er niets over te zeggen. rekent je VK wel vanaf de eerste dag van je laatste ongi of bedoelt ze 4 weken tot posi test + drie weken dat je weet dat je zwanger bent = 7 weken? Ik weet het niet hoor, ik gok maar wat. Vind het namelijk zo raar, die 3 weken?! Dan kan je namelijk nog helemaal niets zien op een echo.........

3. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Misschien bedoelde ze 3 weken +2?
    Je krijgt toch namelijk 2 weken 'cadeau'?

Wanneer heb je positief getest dan?

4. jennie72

jennie72 Bekend lid

6 jan 2007
    899
    0
    0
    :rolleyes: Wat vreemd ik sluit me bij ME2 aan bij 3 weken kunnen ze nog niets zien toch? veel succes he jennie72

5. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Ja vreemd hoor, heeft ze het niet over de uitgerekende datum gehad? Dan kun je zelf berekenen hoe ver je bent.

Groetjes Miep

6. Mist

Mist Fanatiek lid

18 dec 2006
    1.201
    1
    0
    Brabant
    Met 3 weken zwangerschap is er inderdaad nog helemaal niets op de echo te zien, vaak pas vanaf de 5 a 6 weken zwangerschap.. ik zou de vk geloof ik eens opbellen wanneer je volgens haar dn moet bevallen en zo..

7. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    Vreemd verhaal hoor. Ik zou het toch nog eens goed navragen als ik jou was.

Succes meid!

8. annelie

annelie Lid

10 dec 2006
    70
    0
    0
    Hierzo ook zo'n vaag verhaal. Ik was al 4 weken overtijd, dus de huisarts dacht ook dat ik al 8 weken zwanger zou zijn. Ik kreeg een inwendige echo en verheugde me erop, maar ik zag ook bijna niets. Ev. een klein zwart puntje wat iets zou kunnen zijn. Naderhand heb ik nogmaals een test gedaan en deze was vet positief. (na 1,5 week overtijd negatief en na 3 weken overtijd lichte streep zichtbaar.) Nu maar afwachten. Ik denk dat ik net bevrucht was toen ik de eerste positieve test had. Dus over 3 weken nogmaals echo. Ik voel wel steeds meer kleine steekjes in mijn onderbuik. Voelen jullie dat ook?

Gr. Annelie

9. annelie

annelie Lid

10 dec 2006
    70
    0
    0
    toevoeging. Waarschijnlijk dus een periode overgeslagen of een verlate eisprong gehad.

groetjes

10. Dushi

Dushi Niet meer actief

Hoe groot was het vruchtje dan?

4 mm is ongeveer 6 weken.

11. fempje

fempje Bekend lid

27 sep 2006
    504
    0
    0
    nou ik vind het dus zelf ook apart allemaal.maar ik was gewoon eff in een shock :confused: toen ze zij dat ik nog maar 3 a 4 weken zwanger ben vandaar heb ik niks meer gevraagd.maar bij mij was het vruchtje 1 cm groot en ik lees dus als het 1 cm groot is dat je al 6 a 7 weken zwanger bent.meschien bedoelde ze wel dat ik 3weken echt zwanger ben maar niet die extra 2 weken er bij berekend dan ben ik dus 5 weken en 3 dagen dus dat kan wel.maarja ik wacht het wel af ik hoop dat alles goed gaat en dat het maar flink mag gaan groeien en dat het gezond is dat hoop ik echt.

12. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    je bent met een vruchtje van 1 cm zeker geen 3 weken zwanger maar al verder. Ik heb een echo gehad met 6 w en 6 d en toenwas het vruchtje nog geen centimeter. Ik zou toch nog even bellen hoor en het even aan haar vragen

13. erlida

erlida Fanatiek lid

2 okt 2006
    1.999
    0
    0
    1 cm en dan 3 weken zwanger zijn? :confused: wow,als dat geen 12ponder word ;) zou idd toch effe navragen want dat klopt niet helemaal lijkt mij........ :(

14. Dana75

Dana75 Lid

23 apr 2006
    44
    0
    0
    Ik ben gister voor de echo geweest en mijn humpie-dumpie is 1,03 cm en ik was volgens de echo gister 7 weken en 2 dagen.

Wat irritant voor je! Kreeg je ook geen foto mee dan?

Sterkte! En gewoon even bellen hoor! Niet tot eind januari op je echo wachten!

Dana

15. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

Ik was 5 weken en 3 dagen en toen zag je nog geen vruchtje bij mij, alleen nog maar een vruchtzak.
    dus dat klopt niet echt wat ze zei hoor, ik zou het even navragen

Deel Deze Pagina