Rond 2 maanden sliep onze kleine van 23.00 tot 08.00 ongeveer... we maakte hem wakker om 23.00 tot een maand of 4, daarna gewoon een keer in een weekend geprobeerd om de fles niet meer te geven en dat werkte! hij sliep gewoon net zo lang! Verder hebben wij hem nooit 's nachts wakker gemaakt voor een voeding, eerst was het rond 4.00 vrij snel steeds een uurtje later etc. tot 07.30 ongeveer... Nu slaapt hij van 19.00 - 08.30 ongeveer (maar wij hebben nogal een slaapkopje, hij slaapt ook nog eens 2x per dag....)
ik heb daniel 1x wakker gemaakt snachts, en dat was nacht 4, toen ik met erge stuwing zat en ik dus vond dat hij MOEST na al goed 5u geslapen te hebben. Daarna nooit meer gedaan en meneer sliep met 2weken zo goed als door
Hier was het zo dat we haar snachts steeds wakker moesten maken voor de fles en wij dachten dat dat moest vanwege dr bloedsuikerspiegel maar toen vertelde het CB dat we haar mochten laten slapen tot ze zelf wakker werd (met een max. van 8 uur achter elkaar) en dus maakte we haar om 07:00 wakker en toen was ze een maand oud.. Sinds dat ze bijna 11 weken was mochten we van het CB weer een fles laten vallen (die van 23:00) omdat we haar niet meer wakker kregen om goed te drinken en omdat ze over de 6 kilo was mocht ze 12 uurtjes achter elkaar slapen dus dat hebben we geprobeerd en ze sliep meteen door van 21:00 tot 09:00.. We wilden het eerst geleidelijk doen dus dat ze dan sliep van 21:00 tot 07:00 en dat ze dan waarschijnlijk zelf wel wakker werd maar dat deed ze pas om 09:00 weer dus dat is nu nog steeds zo *klopt af* Maargoed ligt echt aan het kindje zelf, en vroege doorslapers kunnen altijd weer een terug val krijgen *hoopt dat dat hier niet gebeurd*
Hier bv op verzoek. Met 5,5 week sliep hij opeens door van 23 tot 6 uur. Dit werd van 23 tot 7 uur, en nu soms tot 8 uur (Dan maak ik hem wakker want dan sta ik op knappen ) Maar: soms ook een nacht of vier achtereen een voeding om 4 uur opeens. Tja hoort erbij Hier krijgt hij rond 22.30 zijn laatste voeding, als hij zelf niet wakker is wacht ik tot uiterlijk 23 uur en geef hem dan zelf.Dus die laatste voeding is op mijn verzoek We hebben een tijdje jbpm door de laatste voeding gedaan (kreeg hij dus afgekolft) ivm spugen. Hij sliep daarvoor al door en we zijn er nu mee gestopt (hij spuugt ook niet meer) en hij slaapt nog steeds door. Dus dat heeft verder weinig invloed.