redelijk uitgebreid, verse broodjes van de bakker.. gerookte zalm met tomaat, ricolasla, tomaat, gebakken ei, thee, jus d´orange, turkse kaas, yoghurt, olijven.
een bakje graanontbijt met warme melk een kiwi een kopje koffie met suiker een glas water dat was om kwart over 5 hahha. ik kon niet meer slapen dus ben t huis gaan doen en 2 uurtjes later hadden ''wij'' natuuuuuurlijk alweer trek hihi. toen heb ik een klein potje meloen thee gedronken 2 bruine boterhammen met halvarine,komkommer,oude kaas en een klein beetje mayo 2 bruine boterhammen met halvarine,ei,oude kaas en een klein beetje mayo en peper en zout. was lekker
een kopje rooibosthee 2 sneetjes muesli brood met appelstroop 2 sneetjes muesli brood met halvarine en oude kaas
Tabletje gravitamon. Ben helemaal niet tevreden over die. Compleet mama van Davitamon is beter 1 cracker met boter en kaas cherrytomaatjes activia granen yoghurtdrink glas water
Ik moet nog ontbijten... Brood ligt te ontdooien nu. Ik neem: twee bruine boterhammen met een gebakken ei erop een bruine geroosterde boterham met kaas een witte geroosterde boterham met zoute roomboter (dat vind ik al beleg op zich, jammieee!) en ik drink er een glas sap bij en daarna een glas chocomel Oei, krijg trek, ga meteen beginnen nu