Ik wilde altijd juf worden net als mijn moeder in het basisonderwijs. Ik ging zodra het kon mee om te helpen bij de kleuters. Na mbo onderwijsassistent naar de Pabo gegaan. Alles gehaald behalve de verplichte rekentoets. Maar ik vond dat er te weinig pedagogische diepgang was. Dus toen pedagogiek gaan studeren en nu ben ik pedagoog. Maar dat willen les geven blijft toch kriebelen. Ik ben van plan de kopopleiding van 1 jaar tot docent pedagogiek te gaan doen
Ik wilde vroeger groom worden bij een bekende ruiter of amazone zoals anky...daarna politie uiteindelijk na verkoopmedewerkster en receptioniste mn droomopleiding gaan volgen en ben ik nu verpleegkundige, ik wil ontzettend graag op verloskunde werken maar daar zijn amper vacatures ik werk er nu wel tijdelijk tot juli maar kan helaas niet blijven....
Ik wilde altijd iets met dieren/paarden doen. Uiteindelijk de opleiding MWD gaan doen en ben dus maatschappelijk werker geworden. Verschillende functies gehad in de hulpverlening en al gauw merkte ik dat ik het coachen en begeleiden van mensen ontzettend leuk vind. Ik ga na de zomervakantie beginnen met mijn eigen coachingspraktijk en ik ga de opleiding tot paardencoach doen en in de toekomst dus ook coaching geven met behulp van paarden. Doe ik ook nog iets met dieren
Mijn droom was het hebben van een eigen camping/vakantiepark. Recreatie gedaan op het mtro en door stages op de receptie beland. Ik werk nu op de receptie van een grote camping/ vakantiepark. Dus ja ik heb mijn droombaan gevonden. Een eigen camping zou ik niet meer willen omdat ik niet 24/7 aan het werk wil en ik daar ook echt de financiën niet voor heb. Maar ik vind dat ik toch wel aardig in de buurt ben gekomen van wat ik vroeger al graag wilde. Ik ga echt elke dag met heel veel plezier naar mijn werk!
Eerst wilde ik stewardess worden, maar ik was te klein. Toen Sociaal pedagogisch werk gaan doen en in de avonduren VWO frans, zodat ik naar Afrika kon gaan om met kinderen te werken. Maar...... Toen leerde ik mijn man kennen en wilde ik helemaal niet meer naar Afrika! Een tijdje op een kinderdagverblijf gewerkt, maar uiteindelijk op kantoor terecht gekomen en nu salarisadministrateur en personeelsfunctionaris. Zou ook niet meer terug willen in de kinderopvang! Heb ook nog wel een poging gedaan de PABO te doen, maar kon dat niet volhouden naast een fulltime job. Dat is nog wel iets wat erg trekt, het onderwijs. Maar heb niet de illusie dat dat ooit nog gaat gebeuren. Daarom ben ik nu actief op school als hulpmoeder en heb zo eigenlijk het goede uit beide werelden!
Met kinderen.. Lerares of Kinderopvang. Werk nu in de kinderopvang en het is heerlijk werk maar het werk in de kinderopvang is de laatste tijd erg veel veranderd en heb inmiddels een nieuwe droom.. Kraamverzorgster of VK lijkt me prachtig werk maar dit is vrijwel niet te doen omdat mijn man al wisselende diensten werkt. Dus misschien ooit..
Ik wilde eerst binnenhuisarchitect worden, die school vond ik niet leuk. De school voor stedenbouw vond ik wel leuk dus me daarop gefocust. Helaas door een mishandeling oogletsel opgelopen waardoor ik na 4 jaar vlak voor mijn examen ben gestopt. Toen gekozen voor iets administratiefs, maar daar kon ik mijn ei niet in kwijt. Nu als tekenaar ontwerper weg ontwerp bezig, gelukkig wel wat aan mijn studie gehad (werd samen met verkeerskunde gegeven) en ben nu bezig om naar het volwaardig 3D ontwerp te gaan met visualisaties. (Mits ik dat kan met mijn oogletsel, de software is verbeterd dus hoop het wel).
Als kind wilde ik argeoloog worden. Later een eigen winkel Nu doe ik een beetje van beide. Ik heb een online Vintage winkel ( en iets anders...) Uiteindelijk komt er een keer die winkel ( woonwinkelpand in de toekomst...+/- 12 jaar) en ik ga ook ooit nog geschiedenis studeren.... Maar ik doe dus altijd al een beetje waar mijn hart ligt Al heb ik iets anders gestudeerd.
Ik riep altijd dat ik mama wou worden en dat ben ik nu geworden. Echt een droombaan of iets had ik als kind/peuter niet echt. Wel leek me iets met kinderen,webdesign, mode erg leuk. Dat is er nu wel een beetje van gekomen. Ik heb nu een webshop in baby en kinderkleding. Ik ben net begonnen, maar vind het heel erg leuk en hoop dat ik het lang kan doen!
Ik wist vroeger al niet wat ik later wou gaan doen en dat geldt nu nog steeds Heb wel leuke banen gehad, hoor. Daar werkte ik met veel plezier, dus daar geniet ik dan van
Mijn droom is altijd met paarden/dieren werken geweest, ik mocht ten eerste van mijn vader niet naar NHB Deurne en toen ik 16 was kreeg ik een vriend en op mijn 18e was mijn zoontje er al. Ik heb een driekwart opleiding onderwijs assistent gedaan maar dat is niet mijn ding. Wat ik nu ga doen? Nog even genieten van mijn kinderen en na denken wat mijn nieuwe droom gaat worden. Misschien iets op kantoor, of toch met mensen, of wordt het toch iets creatiefs? Pff moeilijk
Mijn toekomst droom was toneel spelen en/of interieur ontwerpster.. Allebei gaat m niet meer worden denk ik