wat was nu je mooiste vakantie ooit?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Alita, 29 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bri

Bri Niet meer actief

De mooiste was denk ik de eerste keer dat ik in Australië kwam. 6 weken lang gereisd en véél gezien. M'n vriend was al vaker geweest (zijn broer woont daar) en dit was de eerste keer dat ik meeging.

En de állermooiste gaat hopelijk nog komen. We zouden heel graag een keer de hele highway 1 willen afrijden (dat is de weg langs de kust heel Australië rond), met de kinderen. Zal nog wel een gedoe worden qua leerplicht en misschien komt het er nooit van om die reden. Maar ik mag daar graag over dromen....

2. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    onze mooiste vakantie tot nu toe was naar de dominicaanse republiek, hotel punta cana/dominicana in punta cana:D 16 dagen relaxen aan het strand, zwembad en van de all inn..heerlijk...we zijn hier heen geweest met onze dochter van toen bijna 4:) hoop ooit terug te gaan..maar dan eerste ff goed sparen hahaha

3. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Ook bij mij staat Nepal op nummer 1, in combinatie met Noord India! Ik heb daar met mijn rugtas rondgetrokken en het was geweldig! Inderdaad, de trekking door de Himalaya, met Annapurna als bestemming is een aanrader, wel best pittig!
    India ben ik twee keer geweest en er gaat zeker een derde keer komen, al is het alleen al om een land als India aan mijn zoon te laten zien! Zooo het tegenovergestelde van Nederland!
    Vietnam is ook een geweldige backpackbestemming, evenals Marokko!!

4. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

op nummer 1 gran canaria. zomaar weekje tussendoor met man aantal jaar geleden

op nummer 2 dominicaanse republiek

5. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.735
    902
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    4 maanden Australie.Logeerden bij familie,wat een fantastisch land!

6. Amfy

Amfy Niet meer actief

onze eerste vakantie samen.

7. Aszz

Aszz Niet meer actief

Woehahaha hier ook, toen man en ik net bij elkaar waren, zijn we all in naar Turkije geweest.
    Pffft wat een vakantie. Poepiebruin en met een fikse kater terug.
    Zonder kids, natuurlijk.

8. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Al mijn vakanties waren super, van een weekendje Parijs (verjaardagskado van destijds NooNoovriend en tot over onze oren verliefd) tot de schandalig luxe all-in vakantie op Aruba. Die laatste denk ik nog vaak aan terug, helemaal als ik m'n douchegel van Rituals gebruik. Die geur doet me denken aan de geur van de lobby en badkamer in dat hotel, ik droom dan altijd even weer weg... zie ik mezelf weer gaan in bikini, al zwemmend naar de zwembadbar waar ik een cocktail bestel, ga zitten op zo'n rots in het water en nog maar eens naar een WK-wedstrijd kijk... *droom*

9. ladys1987

ladys1987 Fanatiek lid

24 jan 2009
    1.522
    0
    0
    Flevoland
    Een paar jaar geleden zijn we (vriend en ik) 4 weken door Thailand getrokken....wat een wereldvakantie was dat! We hebben alleen maar genoten!

10. vonnie73

vonnie73 Fanatiek lid

22 aug 2008
    1.898
    0
    36
    in un schwon huiske
    Mijn reis naar west Amerika, samen met mijn ouders en man. Drie weken rondgetrokken met een huurauto. Echt een heel mooi land, vooral Bryce Canyon! (voor de gein eens joetjoepen)
    Ik heb ook een maand rondgetrokken (samen met mijn vader op de bonnefooi backpacking), Amerika is mooier!

11. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

met ons 2 : huwelijksreis naar isla margarita heerlijke 4 sterren hotel zwemmen met dolfijnen oehh heerlijk gewoon !

vakantie met kinderen : nooit gedacht dat ik het zou zeggen : maar afgelopen jaar voor het eerst wezen kamperen ( wel luxe kamperen hahah :p) maar echt zooo heerlijk met kinderen,

12. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    vakantie naar curacao! habitat appartementen... heel erg mooi gehad daar! ik was toen zwanger van onze eerste dochter.... daarna zijn we nog een keer geweest maar wel zonder onze dochter... was nog iets te klein toen.....

13. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.280
    2.984
    113
    Verplaatst naar 'vakantie'.

14. Alita

Alita Niet meer actief

ik hoop dat er nu nog wel mensen reageren dan hier hihi

15. Maryloes

Maryloes Niet meer actief

Dat was die van 2 jaar geleden: een rondreis van 4 weken door Canada!

16. Linda86

Linda86 VIP lid

De eerste vakantie dat Milan erbij was!

We gingen gewoon naar Spanje (L'estartit), dus de bestemming was niet heel bijzonder, maar ik vond het zo mooi om Milan zo te zien genieten.

Ik hoop dat ik over een paar weken hier een andere vakantie als favoriet neer kan zetten, want eind van de week vertrekken we weer naar L'estartit, maar nu voor de eerste keer met Isabelle erbij.

Deel Deze Pagina