Heel heftig en ook begrijpelijk dat je er niet tussen gesprongen bent omdat je je kinderen bij je had.Kan je misschien melding maken bij de politie?Als er bewakings cameras hangen bij de supermarkt dan kan de politie daar misschien wat mee doen?
Nee, ik weet dat ik mijn mond open zou trekken. Al is het maar om de "aandacht" te trekken van die persoon, zodat ie met zijn tengels van de ander af blijft. Het risico dat ik een mep zou krijgen, neem ik wel voor lief. Politie is zo ingeschakeld. Het feit dat de vrouw het opneemt kan in mijn beleving 2 kanten op: schaamte omdat het buiten gebeurt of ze wordt vaker geslagen en vindt het "normaal"
Dat is best heftig zeg! Goed van je dat je op die vrouw bent afgestapt. Of je wat tegen die man had moeten zeggen weet ik nog net zo niet. Het is niet alsof dat soort types 'ineens het licht' ziet als ze worden aangesproken op hun gedrag... en uiteindelijk zet je jezelf op voor een risicovolle situatie waarin jij de zwakkere partij bent (mits je training hebt gehad natuurlijk .
Treurig. Werkgerelateerd kom ik het vaak tegen (behandel zaken die we via veilig thuis krijgen). Ws gebeurt t vaker en zijn ze wel in beeld al. Want als dit in het openbaar al gebeurt zien buren/school/ familie ws ook signalen. Sneu voor vooral de kinderen aangezien ze geen keuze hebben. De moeder is ook verdrietig maar vind onwel anders. Zij geeft de keuze hier iets in te veranderen, hoe moeilijk ook. Maar uit ervaring weet ik dat ze soms vaker geslagen moeten worden voordat iemand bereid is hulp te accepteren. Zelf leg ik het door mijn werk wat makkelijker naast mij neer. Veiligheid van de kinderen staat wel voorop dus bij twijfel hierover bijten we ons er wel in vast
Verschrikkelijk, partners die elkaar slaan voor de ogen van hun kinderen. Maar helaas is de enige die dit kan veranderen, die vrouw zelf
Hoop dat je je realiseert dat dit ook kan lijden naar nog meer fysiek geweld bij bijvoorbeeld een thuiskomst. Als hij al zo reageert door dit hoe denk je dan dat hij reageert als hij 'te kakken' gezet wordt doordat hij juist op dat gedrag wordt aangesproken? Helaas ervaring mee (gelukkig nu niet meer) @ts vind dat je goed gehandeld hebt. Wat je verder zou kunnen doen is de vrouw expliciet aangeven dat het niet normaal is en haar adviseren contact op te nemen met stichting huiselijk geweld, evt haar naam nummer vragen zodat je het kan melden. Zeker bij herhaaldelijk fysiek geweld kom je als slachtoffer in de modus dat je het wel verdient zal hebben. (En het is een hele lange weg om uit die modus te komen)
Ik had er wat van gezegd wie denkt hij dat hij is. Het kan iedereen overkomen ze deed het toch niet met opzet. Sneu dat het ze nog accepteerd ook het zql heuw wel vaker gebeuren ben ik bang
Ik had de popo gebeld als hij zo in het openbaar voor zijn kinderen de moeder mept dan zal hij het thuis ook wel zo doen en helemaal als zei als een schoot hondje gaat lopen bevestigen dat het verdiend was ???