Je zou een dagboekje bij kunnen houden wat ze eet per dag. Daarbij over een week opnieuw wegen en kijken of ze is niet meer afvalt. Je zou een keertje pap extra kunnen geven. Was het dezelfde weegschaal die is gebruikt?
Een jongen kan je trouwens niet met een meisje vergelijken hè? Jongens zijn volgens mij altijd zwaarder.
Hey Cook, wat "leuk" wat van je te lezen. Alleen vervelend dat het met je meisje wat minder gaat. Maar dat ze al zelf gaat zitten en staan joh, gaat het hard hè? Kenzi was vorige week 77cm en 9,9kg, maar ja wel een jongen hè... Zolang ze hun lijntje netjes evenredig volgen is het geen probleem. Maar ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt nu ze toch wel afgevallen is, helemaal omdat ze dus wel gewoon eet... Dan is het voor je eigen gerustelling wel goed dat ze er even naar gaan kijken. Succes meid en een digiknuf voor jou en je meisje...
nou heb mijn meisje afgelopen twee weken ff flink volgepropt en ze een half kilo aangekomen.. ze is echt een goede eter.. bijna een vreetzakje.. ze start rond zeven met fles 210 pap. dan half tien fruithap en water elf uur fles 180 half een brood en water. half vier prakje vijf uur fles 180 rond zes nog toetje of fruit. en dan acht uur fles 180 pap. en dan af en toe rijstwafel of koekje.. en zo at ze al voor ze ziek werd. heb alleen de laatste twee weken wat extra rijstwafels enzo gegeven . helaas is ze gister weer opgenomen in ziekenhuis omdat ze weer aanval had.. heb haar vanmorgen gewogen en ze is gelukkig wel aangekomen laatste twee weken. dus daar ben ik wel echt blij om.. nu maar hopen dat ze verder ook opknapt. sweetamber. wat een flinkerd is kenzi zeg.. tijd gaat hard he.
heb t gevoel dat ik een reuzenkind heb.. mijn zoontje was met 9 maanden 79 cm lang en 10,2 kg Hij is nu 9,5 maand en doet t nog prima op mijn BV. Hij was bij de geboorte ook zwaar, 9 pond, dat was minder
ons zoontje is net 10 maanden en woog woensdag op t CB 8770 en was 74,5 cm . gewicht iets onder gemiddelde en lengte precies gemiddeld volgens de arts
Hier ook lichte kindjes allemaal. Weet van mijn oudste 3 alleen nog wat ze rond de 1 jaar wogen. Mijn oudste woog toen 7800 gram, de tweede 8 kg, de derde 9 kg en de jongste weegt nu 5800 gram en is 64 cm met 6 maanden oud.
Kijk goed naar je meisje zelf. Als ze ziek zijn kunnen ze inderdaad ongemerkt snel afvallen. Maar maak je niet al te snel zorgen. Mijn zoontje is nu 16 maanden en weegt nu pas ruim 9 kilo. Te licht zeggen ze op het cb maar hij eet goed en loopt voor in ontwikkeling. Hij rent letterlijk de hele dag. Hij zit alleen als hij eet. Klimt overal op en af en praat met 2 woorden achter elkaar (soms 3). Dan maak ik me geen zorgen. Ieder kindje is anders! Zijn energie gaat nou eenmaal naar al dat bewegen. En ik weet niet hoe jullie zelf zijn in jullie bouw? Maar ik ben vroeger ook altijd te dun geweest maar nooit ziek en mijn man was ook verre van dik.