Hallo allemaal, Ik heb afgelopen zondag mijn laatste pil gehad. Ik ben toen midden in de strip gestopt, na 2 weken ongeveer. Nou ben ik sinds vanochtend ongesteld. Ik ben dus ook voor die 2 weken ongesteld geweest in mijn stopweek. Betekent dit dat mijn normale menstruatie er weer is of zou dit zo'n ontrekkingsbloeding zijn een nep menstruatie die de pil opwekt... Ik wil graag weten of ik nu kan beginnen met mijn cyclus tellen. Groet Suus
is ontrekkingsbloeding.. nu gaat je lichaam het overnemen.. Je kunt tellen vanaf nu, maar is niet echt handig omdat je niet weet hoe lang je naturlijke cyclus is. Maar, ik zou het wel bij houden, hoeveel dagen je zit! Dan weet je in iedergeval hoe lang je eerste cyclus was! MAar om je ei te vinden is dit niet handig Succes met klussen! En op naar een wondertje!
Hai! Vandaag is de bloeding waar ik over had gestopt en heb ik tevens eens gebeld naar een verloskundigenpraktijk voor dezelfde vraag. Zij gaf aan dat dit wél een 'normale' menstruatie is en dat de eerste dag van die menstruatie dus de 1e dag is van mijn 'goede' cyclus. Groet
Vreemd hoe het allemaal zit in dat lichaam. De een zegt zus en de ander geeft aan dat dit weer anders is. Maar ontrekkingsbloeding of menstruatie we zien t vanzelf wel wanneer het lukt. Groet
je kunt het beste je volgende ongi afwachten, zoals ik al zei is dit een ontrekkingsbloeding. MAar, om te weten hoe lang je moet wachten op je ongi, zou ik nu wel gaan tellen. Ik bedoel stel dat het strak 80 dagen duurt, dan wil je toch tegen je ha kunnen zeggen hoe lang je al nier meer ongesteld bent geweesT? Voor je ei enz te berekenen is het nu nog niet handig. Wel makkelijk om straks je cyclus in kaart te brengen! ZEggen het zelfde...