Wat weet jij zeker van je (toekomstig) kind?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Q1987, 12 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

Bij mij kan ik niks zeker zeggen... mijn vader is geadopteerd dus daar kan vanalles qua genen in zitten en mijn moeder is Indonesisch (maar mijn voorouders komen weer vanuit Ierland via Frankrijk en Nederland naar Indonesië, dus daar zit ook vanalles) Zo heb ik bijvoorbeeld blonde haren op mijn armen en benen maar ben ik wel qua huidskleur een echt halfbloedje en heb ik ook donkere ogen en donker haar.... De middelste is nu hoogblond, de oudste donkerblond en de jongste heeft gewoon bruin haar... dus we hebben echt een mix en daar kan volgens mij vanalles uit komen. Ook ben ik groter dan mijn vader (hij is vrij klein) en is bij mijn moeder in de familie iedereen klein (indisch he ;))
    Ik durf wel met zekerheid te zeggen dat we een klein kindje gaan krijgen (is bij de andere 3 ook geweest... waren allemaal 48cm lang en wogen tussen de 3000 en 3260gr.) dus heb echt het gevoel dat dit ook een kleintje wordt (dat hoop ik althans.. haha)

2. Q1987

Q1987 Niet meer actief

Echt super om het allemaal te lezen! :D

3. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Mijn man en ik zijn in alles uitersten... qua uiterlijk èn karakter.
    We zijn alleen beide niet zo groot (1.64 en 1,76). Maar voor de rest???

4. raspberry

raspberry Niet meer actief

Wij hebben beide blauwe ogen, dus ik geloof dat je er dan vrij zeker van kunt zijn dat je kind ook blauwe ogen zal hebben.
    Thirza iig wel :)
    Verder hoop ik vooral dat een tweede ook rood zal zijn, net als Thirza. Wij zijn beiden zelf niet rood, maar dragen kennelijk allebei het gen voor rood haar mee en dat is gematcht bij Thirza. Daarvan hoop ik echt dat dat nog eens gebeurt :)
    En ik hoop dat een tweede kleiner zal zijn. Bij de geboorte dan. Gewoon een gemiddeld gewicht, ipv de dik 8,5 pond die Thirza woog... aan ons eigen gewicht en lengte zal dat niet hoeven te liggen iig.

5. Naomi86

Naomi86 Bekend lid

28 nov 2011
    805
    0
    16
    fulltime mama en huisvrouw
    gemeente Buren
    ow en ik weet zeker dat ons kind net zo'n dierengek word als ons. er lopen hier op het ogenblik een jack russell,rottweiler, 3 katten en een muis in een bak rond.

6. Mrs Smeerkaas

Mrs Smeerkaas Niet meer actief

Ik ben vooral benieuwd naar de kleur ogen en haar. Ik heb donkerblond/lichtbruin haar met donkerbruine ogen. Mijn man heeft donkerbruin haar en zijn ogen zijn 's winters lichtbruin, zomers groen. Heel apart! Als kind waren wij allebei heel blond, dus ik denk wel dat we blonde kinderen krijgen.

Maar het zou ook zomaar kunnen dat ons kind blauwe ogen krijgt. Mijn moeder heeft blauwe ogen en mijn schoonvader heeft ook blauwe ogen.. Verder hoop ik toch dat ze het geboortegewicht van mijn man hebben. Hij woog 6 pond ik 9 pond.. :$ We hopen het snel te kunnen zien!

7. Pip1986

Pip1986 Niet meer actief

waarschijnlijk een baby met een bolle kale kop haha.

Rood haar heeft bij ons ook een kans.

8. Missmama2be

Missmama2be Bekend lid

26 jan 2012
    830
    0
    0
    Grote kans dat ons kindje Blauwe ogen zal krijgen...
    Zowel in mijn als mijn vriend zijn familie komen alleen maar blauwe ogen voor, alleen bij mijn zusje niet, zij is de enige met groene ogen, maar die is ook van een andere vader...

De rest zal nog een grote vraag zijn...
    Ik ben geboren met een grote zwarte bos krullen en ben nu blond met stijl haar...
    Mijn vriend was blond, en is nu donker bruin/zwart (en zelfs al een beetje grijs hahahaha)
    Dus dat kan nog alle kanten op...
    Mijn vriend is als enige in de familie lang en ik ben van gemiddelde lengte, van mijn moeders kant is iedereen dat ook maar van mijn vaders kant is iedereen lang...

Hoe dan ook, ons kindje zal in onze ogen het allermooiste kindje van de hele wereld zijn...

9. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ik dacht dat mijn kids donker zouden worden (mijn man is donker) met veel haar.

Nou veel haar hebben ze beide wel. Maar ze zijn vrij licht qua huidskleur.

10. Zoetje88

Zoetje88 Bekend lid

18 jan 2012
    659
    0
    0
    Sport,studeren, en man lief hihi..
    Maastricht
    Hallo allemaal,

Ik vraag me dat vaker af maar heb echt geen idee ....?
    Ik ben 1.70 en mijn vriend 1.77
    Ik heb hele donkere ogen en vriend fel blauw
    Ik ben donker blond mijn vriend heeft hele donkere haren.
    Toen we beide klein waren hadden we blond haar.
    De rest van het gezin waar ik uit kom heeft donkere ogen alleen mijn moeder groen en is ook donker blond.
    Mijn vriend zijn ouders zijn blond en beide blauwe ogen.
    Ik heb dus geen idee wat onze toekomstige spruit zou hebben.

Jullie een idee ?? Hihi

11. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    Niet is zeker

wij waren er van overtuigd dat we een donker kindje zouden krijgen
    (man joods, bruine ogen enz, en ik afkomstig indo dus donker en getint)

onze dochter is blond met blauwe ogen :D

wel hebben we tot nu toe gelijk gekregen over haar karakter
    we dachten, wij zijn moeilijk en we krijgen een pittig kind

nou pittig is ze zeker :p

Deel Deze Pagina