Vannacht weer 2x wakker geweest voor de speen.... Zou dit een fase zijn? Of zou ze hieraan gewend raken als we iedere keer naar haar toe lopen? Als we de speen terug gaan geven is ze niet echt wakker eigenlijk.... Ik wil er eigenlijk niet voor ieder piepje heen, maar zo slapen we wel allemaal het snelst weer verder.... Ik denk dat als we er niet iedere keer naartoe lopen dat ze na verloop van tijd óf toch zelf weer in slaap valt óf ze word echt wakker en gaat moeilijk weer slapen... Dilemma... Wat zouden jullie doen? Of zitten jullie kindjes ook in zo een periode of is die periode geweest?
Ze leren vanzelf de speen zelf te pakken. Hier lagen er vaak wel meerdere speentjes in bed en een speendoekje of knuffel eraan.
Wow ik teken voor twee keer in de nacht speen teruggeven. Meneer hier gilt 28458584 per nacht om zijn speen. Hele bed ligt vol maar helaas
Ze heeft 3 spenen in bed liggen. als we haar naar bed brengen krijgt ze er gewoon eentje. Overdag kan ze prima zelf een speen pakken. al pakt ze hem vaak pas als ze al wakker is. in de nacht pakt ze hem niet zelf, ook al ligt hij vlak naast dr hoofdje. op de een of andere manier is ze in de nacht niet wakker genoeg om hem zelf te pakken.
Hoe lang wacht je met erheen gaan als ze huilt? Ik ging er nl heen bij iedere kik die ze gaf, was bang dat ze anders te wakker zou worden. Heb toen een keer eventjes gewacht en prompt viel ze stil; ze had zelf haar speen gepakt. Dit was zo met 7 maanden.
hier 5 spenen met een konijn eraan.. t heeft even geduurd, maar met een maand of 10 kon ze het zelf (tot 6 mnd strak ingebakerd. dus was erg wennen dat ze kon bewegen! ) ik ging er echt voor elk huiltje uit.. dan sliep ik het snelst weer nl. speen erin,4 stappen terug naar mn bed, en slapen