wat wel en niet doen

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Beckje, 4 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Keepsmiling03

Keepsmiling03 Niet meer actief

O wist helemaal niet dat groene thee schadelijk was tijdens een zwangerschap, misschien is het de vorige daardoor wel mis gegaan bij mij.
    Ik dronk echt veel groene thee omdat ik dacht dat het gezond was.

Tegenwoordig drink ik 1x in de 2 weken 1 bakje cafeinevrije koffie en max 3 glazen thee per dag.

2. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Volgens mij wordt alleen groene thee met ginseng afgeraden (heb even snel gegoogled).
    Verder bevat het wel theeine maar een kopje is dan natuurlijk geen probleem.

Misschien nog een tip, gebruik niet teveel zuivel.
    Veel vrouwen drinken graag flink melk of andere koemelkzuivel in de zwangerschap.
    Ik heb in mijn vorige zwangerschap veel zuivel gebruikt (1-1,5 liter per dag) en mijn dochter heeft KMA en soja-allergie.
    Mogelijk komt dat door overmatig zuivelgebruik. Wij hebben beide geen allergieen.
    Probeer het te beperken tot max. een halve liter. Zelf gebruik ik nu heel weinig zuivel, baadt het niet dan schaadt het in elk geval niet.

3. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    melk drink ik weinig. alleen heb ik een kaasverslaving geloof ik haha, kan er niets aan doen
    is 1 van de weinige dingen die goed naar binnen gaan

4. Mootjuh87

Mootjuh87 Actief lid

13 jul 2011
    447
    0
    0
    Zwangerschappen gaan NIET mis door het drinken van groene thee... dan hadden we er wel meer over gehoord denk ik zo en stond het wel op de pakjes.

Deel Deze Pagina