Af en toe Baloe, herken het ook wel van m'n bevallingen maar ti's wel minder dan toen en gaat sneller weg. Is meer n zeurderige pijn. Zal het ook met de vk overleggen. Maandag 30'wkn echo
Ik herken het, ben ook 29 weken zwanger en heb het sinds een week of zo, ik begrijp precies wat je bedoelt! Donderdag moet ik weer naar de gynaecoloog, ik zal eens navragen ook wat dit is en of het kwaad kan.
Hoi Dana, ik kan t morgenochtend al aan de vk vragen, ben benieuwd. Vandaag gelukkig (nog) niet zo'n last van gehad, het valt wel samen met veel harde buiken, die heb ik vandaag gelukkig ook minder
Gelukkig Mirri, wat zei de vk? Bij mij is het bij vlagen, volgens mij bij snelle groei vd baarmoeder, dat gok ik
Ben benieuwd! Ik kon er vannacht niet van slapen, zo'n zeurderige pijn. Bij m'n eerste helemaal geen last van gehad, pas toen de bevalling begon.
De vk zei dat t af en toe kan maar wanneer het regelmatig en met harde buiken veel voorkomt dan wel aan de bel trekken. Het is nu ook weg gelukkig, heb ook geen harde buiken meer. Heb je er overdag ook last van poppedopje ?