Met je dreumes naar de Efteling

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Ambiebambie94, 22 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ambiebambie94

12 jun 2016
    43
    0
    6
    NULL
    NULL
    Wij gaan aankomende zondag met ons zoontje van nu 14 maanden naar de Efteling. Maar waar mag hij nou eigenlijk allemaal in want overal op de site staat kinderen onder de 1,20 onder begeleiding. Maar mag mijn zoontje bijvoorbeeld dan wel in de droomvlucht, de Fata Morgana en de Carnavak? Ik zelf zou dat heel leuk vinden aangezien ik zwanger ben en ik nergens in mag behalve dat soort attracties.

2. Miki013

Miki013 Bekend lid

9 feb 2016
    598
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wij zijn nog niet met zoontje geweest, wel met neefjes op die leeftijd. En alleen sprookjesbos was geschikt toen. Fata Morgana en droomvlucht vond de jongste tot 3 jaar echt heel eng. Kan ook aan de kind zelf liggen natuurlijk.

3. Boommm

Boommm Niet meer actief

Hier met dreumes en baby in; Droomvlucht, fata morgana, draaimolen, carnaval festival, de oude tufferbaan en de pagode.

Alleen met dreumes; pirhana, pandadroom, monorail, Monsieur cannibale, kinder treintje, gondoletta en de polka marina.

Ze vonden het geweldig!

4. sabagirl

sabagirl Fanatiek lid

15 okt 2015
    3.446
    1.129
    113
    Land van laaf, sprookjesbos en alle bovengenoemde attracties, er mag al super veel! Veel plezier!

5. nikki83

nikki83 Bekend lid

11 nov 2013
    526
    4
    18
    Vrouw
    Toen mijn dochtertje net 7 maanden was zijn we naar het sprookjesbos geweest, land van laaf, carnaval festival, droomvlucht, carroussel, de fonteinen die 's avonds aangingen.
    Gondoletta's had ook gekund.
    Inmiddels zou ze ook al in de Polka marina, Fata morgana, oude tufferbaan etc kunnen!

6. MrsBucket

MrsBucket Niet meer actief

Mijn zoontje is nu 17 maanden, maar we hebben een abonnement dus hij is er al vaak geweest. Hij vindt het sprookjesbos geweldig, Land van Laaf ook, maar bijvoorbeeld ook het Anton Pieckplein en de grote Carousel. Hij is nu 2x in Carnaval Festival geweest en in Droomvlucht. Fata Morgana vond hij toch wel eng.

Houd er rekening mee dat het zaterdag zo ongeveer de drukste dag van het jaar is en dat je overal superlang moet wachten. Mijn dreumes is daar niet zo goed in, dus wij gaan alleen in attracties als de wachtrij niet langer is dan 10 minuten (en dan is het al een uitputtingsslag om hem bij ons te houden en rustig enzo).

Deel Deze Pagina