Ik twijfel tussen twee muziekmobielen: Tiny Love Symphony in motion sweet island of Fisherprice muziekmobiel peek a boo rainforest Beide in de afprijs bij baby-dump Speelgoed | Baby-Dump Wie heeft een van deze twee mobielen thuis en wat zijn jullie ervaringen?
Wij hebben de Tiny love symphony heeft mooie rustige muziek en zelfs de kat vind de muziek leuk! Of de kleine dat ook vind weten we over een paar weken pas... En persoonlijk vind ik die van Tiny love mooier en leuker, hij draait schuin waardoor de beestjes zelf ook af en toe draaien
Ja die van tiny love had ik in de winkel al gezien, erg leuk dat de beestjes meedraaien. Die andere heb ik nog niet 'live' gezien maar ziet er op het oog ook wel leuk uit.
Belangrijkste bij het uitkiezen vind ik: Het muziekje. Is het niet te hard en niet te irritant? Wij hadden geluk. Die wij hadden was helemaal niet irritant. Ze blijven ALLEMAAL in je hoofd hangen, maar deze vonden wij gelukkig niet vervelend. Wij hadden deze dus: Mobiel - YouTube Weet niet hoe die heet en van welk merk hij is.
Hier ook die van Tiny love en zoontje was er helemaal gek op! Er staat bij de fisher price niet bij hoe lang ie kan draaien, maar de tiny love doet het wel 20 minuten. En voor onze muziekfanaat was dat een uitkomst, want zo'n opdraaimobiel bleven we aan draaien haha. Wat ik ook fijn vond aan de tiny love is dat je het volume van de muziek kunt instellen. Ook kun je later de 'arm' verwijderen en dus alleen de box waar de muziek uit komt laten hangen aan de box.
Die rainforest was mn zoontje helemaal gek van Rustgevende klassieke muziek, lichtje erin, super! Zit ook een afstandsbediening bij waarmee je hem kan bedienen
Ik raad de fisher price aan, wij hebben dan de mobiel niet (en hebben daar spijt van) maar we hebben wel het luxe activitykleed en de schommelstoel van de rainforestlijn. Geweldig spul! Ze is er heel blij mee en vindt alle diertjes en lichtjes en muziekjes geweldig. Wij hebben Woezel en Pip, maar na twee weken was ze hier wel op uitgekeken... Alleen van het muziekje wordt ze wel rustig.
tiny love was hier favoriet, erg fijn Hier staat de video TinyLove Sweet Island Dreams Mobile Maar...we hebben het speelkleed van rainforest en die vind ze ook fantastisch. Vrienden hebben die mobiel en zoijn ook erg teverden. Ik denk dat ze allebei erg goed zijn. Ik vond de bewegende beestjes van tiny love erg leuk
Bedankt voor jullie reacties, denk dat geen van beide een miskoop kan zijn. p youtube vind ik die van tiny love toch net iets leuker. Ik vind het activity kleed van fischerprice wel veel leuker dan die van tiny love. Maar we hebben toch een mix van alles, leuk voor de afwisseling dus kan best wel eens tiny love muziekmobiel worden en het speelkleed van fisherprice. Lekker shoppen weer
hier ook een tiny love (wij hebben de verplaatsbare) en ons knulletje vind hem leuk met de kleurtjes enzo alleen kan ons hondje niet zo goed tegen bepaalde geluiden in een van de melodietjes
Ik heb de rainforest mobiel al 4 jaar en nog steeds doet hij het hardstikke goed. Daarbij komt er veel rustgevende muziekjes in zitten waar je baby lekker relax/rustig van word. Succes.. x Kim