even mijn verhaaltje

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Mammatje89, 19 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mammatje89

Mammatje89 Actief lid

10 okt 2011
    373
    0
    0
    Beste Verloskundige,

Ik ben mezelf een beetje gek aan het maken maar volgens mij ben ik er nu helemaal uit.

29 nov gecurreteerd. 2 weken lang bloed verlies. Niet echt heel erg, ook niet veel super rood maar gewoon als een normale menstruatie.

na 2 weken was ik van het bloeden af en had ik soms nog wat roze of bruine afscheiding.

In die weken had ik soms ook dagen dat ik schoon was, en op die dagen ook sex gehad.

Ik heb op 22 en 23 december 2 dagen bloed verloren. Ook menstruatie pijn, krampen. Het waren maar 2 dagen maar ik denk wel zelf dat dat mijn 1e menstruatie is geweest na de curretage.

Na die 2 dagen nergens meer last van gehad.

Nu sinds een anderhalve week, heb ik veel last van me rug, gespannen borsten, soms een opgezette buik, vaker plassen en heel erg moe.

Ik heb op 15, 16 en 17 januari, een beetje roze/bruine afscheiding gehad. niet veel, en niet de hele dag, maar soms met plassen had ik met afvegen die roze/bruine afscheiding, en de meeste keren was het plas gewoon helder. Ik had daar wel ook een krampende buikpijn bij. Beetje lage buikpijn.

Ik ben nu al een paar dagen aan het testen, en ik denk zelf op de dipsticks van sensitest een super lichte streep te zien.een soort schaduwlijntje. Je moet de test ook schuin houden om hem te zien. Heb ook al 4 cb plus testen, en 1 kv plus test gedaan, en bij die testen is die pluslijn een penstreep. een digitale geeft negatief aan.

Nu was ik via internet een calculator tegen gekomen, en nu zijn me wel meerdere dingen duidelijk geworden.

Volgens die calculator zou mijn innesteling rond 10 januari zijn.
    Ik denk zelf dat dit dus iets later is geweest bij mij, ik denk dat die 3 dagen minimale afscheiding dus een innesteling geweest kan zijn.

En op zijn vroegst kan ik dus vandaag testen, maar aangezien de innesteling dan later is geweest, kan ik pas over een dag of 6 testen.

Kan dit kloppen? of ben ik gewoon helemaal in de war?

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi

je cyclus kan inderdaad in de war zijn na je miskraam/curettage. De cyclus(sen) daarna duren meestal langer. En ja, het kan dat je op 10 januari een innesteling hebt gehad en dan kun je op zijn vroegst vanaf vandaag testen.
    Waarom maak je jezelf zo onzeker door zoveel testen te doen?
    Test gewoon 1 keer op je NOD, is ie niet binnen de afleestijd duidelijk positief, laat het dan 4 dagen rusten en als je dan niet ongesteld bent doe je nog 1 test.
    Succes!

Mirjam

Deel Deze Pagina