Hallo Dames, Ik heb even een vraag, misschien dat een van jullie het weet. Ik ben sinds 5 weken gestopt met de pil, ik had vorige week dinsdagavond een paar uur achter elkaar echt hele erge zere steken in mijn onderbuik links net boven de lies. de dag ervoor had ik veel wit slijm, zere tepels en rugpijn. Ik heb het vermoeden dat dit mijn eisprong was. Die donderdag erna, 1,5 dag later dus, had ik sochtend tot en met smiddags heel licht bloedverlies, een paar druppeltjes. De dag hierna waren mijn gevoelige tepels rug en buikpijn ook weer verdewenen. Deze donderdag had ik volgens mijn cyclus berekening dus eigenlijk mijn menstruatie moeten hebben. Dit is erg verwarrend, want was t nu mijn eisprong of hele lichte eerste menstruatie? Wat zijn typische klachten voor de eisprong? Waar hebben jullie last van tijdens de eisprong en als je de eisprong voelt ben je dan al te laat met vrijen? Hopelijk weet een van jullie hier een antwoord op want ik zit er echt een beetje mee.. Iedereen heel veel succes gewenst ! Liefs Linda Edit moderator: ik heb je vraag verplaatst.
dat hangt ervan af wanneer je je eisprong gehad hebt... een klein beetje roze verlies kàn innesteling zijn en dan moet je een dag of twee later wel licht positief kunnen testen met een gevoelige test.
Hoi hoi ik had vorige week dinsdag zon pijn in mijn onderbuik, ik weet niet of de eisprong dan al even geweest is of echt dat moment.? Ik heb vanochtend nog getest negatief.. wanneer zou ik weer kunnen testen denk je, ik heb sinds vandaag een grote blauwe ader om mijn tepel heen en onderrugpijn.. liefs linda
Ik heb via matcare tests besteld, ervaring mee? volgens mij moeten die ook wel goed zijn. Ik wacht t af tot dinsdag (als ik t volhou ) als ik dan niet ongesteld ben, en we klussen evengoed door voor het geval dat.. Alleen mijn vriend voelt zich af en toe net een proefkonijn zo vaak vrijen haha. Bedankt voor je advies!