hey ladies.... even een vraagje...... vanaf wanneer beginnen ze te tellen als je zwanger bent? ik heb namelijk vorige zondag een positieve test gedaan! nu heb ik ergens gehoord dat ze beginnen t tellen bij de eertse dag van je laatste ongesteldheid..... Dat wil zeggen dat ik nu net in mijn 6de week zit. hoe zit dat nou eigenlijk precies want ik weet het niet zeker....... ga maandag naar de dokter, maar ben eigenlijk benieuwd hoeveel weken ik al ben! ik hoop op jullie reacties...... thanks -x- Jyll
klopt helemaal, je telt vanaf de eerste dag van de laatste menstruatie, de eerste twee weken krig je als het ware kado succes
dank je wel dames! dan ben ik dus 6 weken en 2 dagen hihi! inderdaad zie t als een kado-tje.........ben ik twee weken dichter bij de dag dat we t gaan vertellen.........hihi ( denk met pakjesavovond) als ik nog zolang mijn moond kan houden! -x- jyll
De eerste dag van je laatste ongi. Als het goed is zit er zo'n twee weken tussen die dag en de bevruchting, dus als je nu 6 weken zwanger bent, groeit er pas 4 weken een kindje. Ik vind het soms ook wat verwarrend...