Wij kopen er eigenlijk alles. Alleen natvoer voor de poezen halen wij bij de ah. Lidl is een prima winkel.
Haal er niet zoveel, maar de cola vindil daaran echt smerig! Lust best wel een bmerk, maar deze vind ik niet te drinken
Als ik er al kom dan alleen voor lekkere dingen. Ik vind daar het rosébier en de parmezaanse kaas erg lekker en de snoepjes voor de kinderen. Verder vinden we eigenlijk niks lekker daar.
Het merendeel van de boodschappen doen wij bij de Jumbo. Wat we altijd halen bij de Lidl: Koffiepads Chocola Cake/koekjes Pastasaus Vleeswaren voor op brood Kaas/geraspte kaas Toiletpapier Keukenpapier Vochtige schoonmaakdoekjes Wasmiddel Schoonmaakmiddel W5 Afwasmiddel Vaatwasblokjes Pedaalemmerzakjes Diepvrieszakjes Luchtverfrisser toilet Soms: Fruit/groente Snoep Frisdrank
ik haal afbakbroodjes,crackers, groente en fruit, houdbare melk voor de cappucino, smoothies, sommige beleg, hamreepjes, spekjes, cola light (man drinkt alleen coca cola) kaas, brie ed alleen voor in ovengerechten (voor op toastjes verse brie) eieren, smeerkaas, wc reiniger, wc papier, kindertoetjes, rijst, pasta, pindasaus, mais, knijpfruit, snacks en patat, aardappel partjes, juszakjes, curry en mayo wat ik echt niet lekker vind daar is de zuivel en het vlees en de dingen als pastasaus ed. en het brood ( maar dat lust ik echt alleen vd bakker)
Wij kopen er van alles. Cola en andere prik koop ik uberhaupt niet. De ongefilterde appelsap is erg lekker. Shampoo ook nog nooit gekocht. Brood is meestal op op t tijdstip dat ik ga. Katten eten RC, dus dat halen we nooit. Verder niet halen: filet american en de laatste keer vond ik de rundersaucijsen niet te eten dus die haal ik er ook niet meer. De kip is volgens mij plofkip. Oja en bier van de lidl komt ook niet in huis, maar dat is wens van vriend. Ik drink het nooit. Ik mis wel sommige dingen, ze hebben bijv wel burrito's maar niet van die zakjes met kruiden en dat vind ik juist zo lekker makkelijk. En als ik iets van een recept maak is er heel vaak wel iets dat ze niet hebben, dan nog ff door naar een andere super. Aldi kwam ik eerst altijd, maar lidl heeft meer keuze en betere (versere) groenten en fruit.
Wel: Koekjes Chocola Haribo snoepjes Brood (wij vriezen in porties in, dus nooit droog) Kaassoufléés Kroketten Vla Melk (vers ook lang houdbaar en fijne pakken met schenktuitje) Geraspte kaas Groenten Fruit Keukenrollen Light energy drank Sinas, cassis en 7up Soort nesquick Vaatwastabletjes Bleek Kalkreiniger Vlees (soms hoor) Koffiemelk Yoghi pakjes Ja, en bij feestdagen wel eens van die thema artikelen. Toch ga ik ook nog wel vaak gewoon naar AH (vaak voor vers artikelen). Daar heb ik de auto niet voor nodig. Lidl zo eens in de 10 dagen en dan een kar vol, maar kan natuurlijk niet voor 10 dagen groenten e.d. meenemen.
De chocola van de Lidl is echt verrukkelijk, zo'n blauw pak met daarin 2 dikke plakken melkchocola, zalig. Verder haal ik de volgende producten: Groente en fruit Brood Vlees, maar dan vooral een paar van de diepvries spullen, zoals kebab en kippenvleugels Diepvriesvis Zuiveltoetjes Schoonmaakdoekjes: fijner dan van glorix en een lekker groot pak Toiletpapier, wattenschijfjes- en staafjes Potjes en blikjesspul (augurken, kappertjes, zilveruitjes, Pesto, tomatenpuree, enzv) Noten Wat ik echt niet fijn of lekker vind van de Lidl: Cola IJsthee Vleeswaren/broodbeleg Melk Verzorgingsproducten, zoals bodylotion of dagcreme Snoep
Wij halen tegenwoordig praktisch alles bij de Lidl, er zijn een paar uitzonderingen: -frisdrank (cola, Rivella etc.) -luiers en luierdoekjes (heb ik altijd van Pampers en Zwitsal) -zo nu en dan eens een saus of kruidenmix, dat neem ik dan van een A-merk -verzorgingsproducten (shampoo, deo etc.) -de brokken van de kat (krijgt RC) -koffie en thee En soms nog dingen zoals die pofaardappelen van Aviko (lekker makkelijk), Glorix, luchtverfrisser of wasverzachter. De wasmiddel en vaatwastabletten heb ik dan weer wel van de Lidl, bevalt hartstikke goed!
en ook heel erg lekker van de liddl: kipvleugeltjes/boutjes uit de vriezer. in twee smaken wij hebben vaak mild heel lekker zaterdagse maaltijd met komkommer salade en gebakken aardappeltjes!! Wij vinden het vlees van de liddl niet te eten, veel te zout en in de kruiden lijkt veel nootmuskaat te zitten,blegh. Ze hebben ook verse pasta die is super lekker! Ik probeer 1x in de week boodschappen te doen, ik ga twee keer naar de liddl en dan weer een keer naar de aldi. Daar zijn sommige dingen weer lekkerder van en ze zitten allebei om de hoek.
Chips vind ik écht niet te eten van de lidl. Vaatwasblokjes zijn echt top! M'n glazen glanzen echt de pan uit!
Ik haal de weekboodschappen bij de lidl. Ook luiers haal ik daar. Alleen wat ik er NIET haal -koffiepads -rookworst -knakworstjes -shampoo/douchegel -brood bovenstaande vind ik van de Lidl echt niet lekker.
Dames top! Hier kan ik wat mee! Vanavond maar even zonder kids en man bootschappen doen! Haha idd, weet meteen waar je in zwolle woont hij
Wij doen tegenwoordig ook 1 x per 2 weken boodschappen, niet vaker aangezien hij niet in de buurt zit. Wij halen in principe alles daar, al is het maar om te proberen. Mijn man vindt de koffiepads van de Lidl echt de lekkerste en ze hebben nog een leuk prijsje ook. Verder heb ik altijd stokbrood met knoflookboter in mijn vriezer liggen van hun, want die is echt heel lekker! Kaas is niet duur en erg lekker. Wat neem ik echt niet mee? - vlees, niet heel lekker en bovendien niet echt goedkoop ook. - chips, bah Verder kan ik niet zoveel bedenken eigenlijk. En ook ik vind de Lidl veel beter dan de Aldi.
Wij kopen ook wekelijks zo'n blauw pak met chocola....Staat standaard op ons boodschappenlijstje. En dan elke dag een stukje chocola. Inderdaad smullen! De chips van de Lidl...nee, vinden wij ook niet te eten. Zit een nepsmaak aan ofzoiets. Niet lekker in elk geval. Doe ons maar Lays ofzo.
Het zeebanket van de Lidl is heerlijk, die haalde ik altijd toen ik nog naar school ging. Daar zat de Lidl namelijk vrijwel naast. Verder kom ik er nooit, ik moet er helaas te ver voor rijden..
Ik haal er ook heel erg veel.. Aldi kom ik echt nooit, vind dat echt een verschrikkelijke zaak en kan er nooit slagen.