wel: vers groente en fruit bio aardappelen beleg; kipfilet, div kaas, cottage cheese, geitenkaas mozzerella, de luxere beleg salades tuna pepper dew bijv knijpkwark en kwarktoetjes, kookroom toiletpapier/keukenrol, vochtig schoonmaakdoekjes en chloor ed diepvries; potatowedges, bapao, zak div groente mix, vissticks, pangasiusfilet blik/pot; mais, appelmoes, tomatenpuree, gepelde tomaten etc pasta's, rijst krokante kipschnitzels, gehakt etc div chocola/koek etc rijstwafels, beschuit, crackers frisdrank; div sapjes, icetea niet: koolzuurhoudende dranken brood ( wel afbak) kipfilet sauzen kruidenmolens voorgekookte aardappeltjes enz chips Eigenlijk kun je daar alles halen..en dignen die je per se Amerk wilt, koop je gewon bij c100/ah ed...
Ik ga naar de lidl in duitsland, die in nederland vind ik niet veel. Daar in DL hebben ze een heel ander assortiment, andere prijzen en a merk. Wat ik bij de lidl haal; alles snoepjes en koekjes, van zo een rol verse broodjes wat je zelf moet vouwen en bakken eieren boter vissticks stockbrood met kruidenboter voor in de diepvries pudding yoghurt wasmiddel aardappels melk suiker wat ik ergens anders haal; brood beleg brood koffie ranja vlees
Heb hier een Aldi en Lidl op loopafstand. Aldi is beroerd qua aanbod en oogt zo cheap.. Lidl daarentegen ben ik zeer over te spreken! Goede kwaliteit en nette grote winkel. Toppers: - Chocolat chip cookies - volle melk 1 liter pakken uit de koeling (voor die prijs heb je dan een pak met dopsluiting en houdbaarsheidsdatum is langer dan bij andere supermarkten) - groenten - fruit - wasmiddel - koffiemelkcupjes (20 stuks ofzo? voor 49 cent) - Griekse yoghurt cupjes - noten
Oh ja en ze hebben daar vaak apart vlees wat maar even in voorraad is. Bijv. kebabspiesen...die zijn heerlijk..laatst kalfsrolletjes, waren erg lekker!
Eigenlijk halen we alles wel bij de Lidl. Alleen geen vlees en al helemaal niet het gekruide vlees, veel te zout. Brood haal ik er ook niet, krentebollen kunnen nog net maar het brood vinden wij verder echt niet lekker. Topper; de griekse yoghurt, luierbroekjes, rooibosthee naturel.
Ik haal zo'n beetje alles bij de Lidl, maar zelden vlees (eet meestal biologisch vlees en daar hebben ze alleen gehakt van), de luchtverfrisser ruikt vies, ik vind de hagelslag niet lekker en brood gaat, maar ik smul er niet van. Groente, fruit, toetjes, allemaal prima.
Bij de Lidl koop ik eigenlijk alles wel.. cola, sinas, 7-up en dergelijke! vlees, groente, fruit, wc papier, keukenrol, augurken, wraps eieren, sambal, chilli saus, vuilniszakken, suikerklontjes, koffiemelk, vla, yoghurt en ga zo maar door!
Sorry even off topic. Wist je dat we ook een Xenos krijgen?! Nu nog een action en ik hoef de wijk niet meet uit!
Vreselijke winkel net als die Aldi. Ben er laast na jaren weer is geweest en vond het weer drie keer niks, heb ook bijna van alles spijt wat ik daar heb gehaalt. Alleen de handzeep en de brownies waren wel 'ok'...
Ik ga regelmatig naar de lidl, koop er eigenlijk alles wel. Vooral rond kerst en nu rond pasen een heleboel lekkere dingen ingekocht. De flessen jus d'orange zijn heerlijk! Ook de appel-cranberrysap en de flessen tropicalsap heb ik hier standaard in huis. Verder is de roomkaas met bieslook ook zoooooooooo lekker!
Wel: - vaatwastabletten (die van de Lidl zijn ook als beste uit de bus gekomen bij ik geloof Kassa). - diepvrieszakken - waspoeder - toetjes - melk - vlees - groente - koekjes Niet: - de pasta vond ik niet te vreten. - tja eigenlijk wel meer, ik koop voor het warme eten geen dingen bij Lidl. Alleen aardappels, groenten en vlees. Voor rijst, pasta ofd iets anders ga ik liever naar de Appie.
Vind alles eigenlijk wel prima. Alleen het brood vinden we echt niet lekker meer (liever ander brood van de AH) en de trostomaten in zo'n netje: getsie zit echt geen smaak.
Ik lees veel negatieve reacties over het brood. Wij halen ons brood er wel, dat hele donkerbruine vind ik lekker. Dat goedkopere brood (2 voor een euro ofzo) vond ik ook niet te pruimen. Verder: - sinaasappelsappen (semi-vers in flessen van een liter) - pomme duchesses / aardappelkroketjes (net zo lekker als aviko maar een stuk goedkoper) - broodbeleg - toetjes - groente en fruit - soms vlees - en die heerlijke afbak-dingen. Echt slecht! Eigenlijk steeds meer, maar we doen daarnaast wel nog boodschappen bij een andere supermarkt. Uiteindelijk hebben ze gewoon niet alles bij Lidl. En de chips is er inderdaad niet te ten. (Zegt zelf m'n broertje en die is er bedrijfsleider. ) Oh ja, de luiers vind ik er ook niks. Daarvoor rijden we dan weer naar Aldi.
hier we gaan we altijd naar de liddle en c-1000 ben laatst een keer naar de aldi geweest maar dta vond ik helemaal niks. aldi is met veel dingen duurder en heeft minder keus was een zwarre tegenvaller. wat wij gebruiken van de liddle en dus lekker vinden is het volgende (ik ben nogal kieskeurig wat betretf voedselwaren) limonade cola 7 up casis pakjes drinken voor de kids melk yogi en chocomel afbakbroodjes kaiser pistolet en croissant 10 stuks voor 1,29 per soort verpakt. suiker eieren kaas vleeswaren vla yoghurt toiletpapier (luiers en billendoekjes gebuikte ik toen ik het nog nodig had) chocola snoepjes koekjes fruit aardappels uien zuurkool tomaatjes kattenvoer mayo (voor de kids ik hoef het niet) curry zakjes chips voor de kids cashewnoten vuilniszaken cien verzorgingsproducten groenten uit pot vind ik echt niks heb een keer boontjes gehad en de takken zaten ertussen echt heel vies. zoet beleg haal ik er ook behalve pindakaas dat is calve
Wij halen er eigenlijk alles, behalve koffie (moeder drinkt Buisman of hoe je het ook spelt). De cola van daar vind ik heel lekker, alleen wel de gewone.. Aan de light vind ik vaak een soort zeep-achtige smaak zitten..
Hier wekelijks de boodschappen bij de lidl. Zowel de cola als cola light vinden wij hier heerlijk. Er is eigenlijk maar 1 ding wat wij niks vinden van de lidl en dat is de koffie, die blijft een soort van melkachtig. Oh ik lieg ook de chips vinden wij niet te eten daar, maar komt dat ik een beetje verwend ben met de crocky paprika en de rest van de ''duurdere'' merken qua chips dan.
Wel: Vlees, en dan vooral de Spareribs in de zomer! Beleg Afbakbroodjes Vuilniszakken, boterhamzakjes, ed. Fruit en Groente Snoep,chips, nootjes Niet: Groentes uit blik Luiers
Dames ben vanavond geweest, super druk... Tja hij is pas 3 dagen open Heb ook een pak luiers mee genomen, ben benieuwd... Had voor de oudste altijd het Aldi tot maat 5 Die cola, bah bah bah! Mijn tanden springen nog net niet uit mijn giegel! Misschien is het idd wennen... Heb 6 flessen om te wennen Wij hebben trouwens ook een verse bakkerij in de Lidl! Vond het wel wennen maar dat is het natuurlijk altijd met een nieuwe winkel.... Gewoonte dier