We zijn heel tevreden over de Lidl. We halen er verse broodjes koeken snoep chocopasta jam nepsnickers wasmiddel billendoekjes boterhamzakjes pedaalemmerzakken keukenrollen wcpapier groente fruit drinkyoghurt magere yoghurt pakken jus de orange vaatwastabletten chloor appelsap margarine
Idd, de verse rookworst uit de koeling is 10 keer lekkerder dan die van unox, Is wat grover, en de proeft ook echt dat het gerookt is ...
Ik haal geen chips(ieieieuw), luiers (lekken door bij onze dochter) en blikgroentes bij de lidl. Aanraders: Cola, wij weten niet beter Frisdrank verder Kroketten!!
Ik vind juist de chips van de lidl wel lekker (ribbel en normale naturelchips). Wat ik minder vind zijn de nootjes, chinese zoutjes, ed. Met het brood is naar ons idee ook niks mis.
Hier zit een Lidl helaas op 20 minuten rijden. Ik kom er dus niet zo vaak. Alleen als ik in de buurt ben. Wat ik dan graag haal, zijn wat Duitse biertjes voor mijn man. Ze hebben vaak een lekker wijntje die ik ook meeneem. Verder wat koekjes dingen en wat snoep. Vind het altijd wel een prettige winkel
Ik haal er een heleboel behalve sommige schoonmaakmiddelen, kleding, nutella, pindakaas, luiers, melk (ik heb liever 2 liter kannen), drinken die haal ik liever van A-merken.
Blehhh nee die vind ik dan weer niet lekker haha, veels te snel ook helemaal bruin. Ik ben meer van die chiqueta? bananen van de AH(zak 1 euro) Grappig dat t bij iedereen zo verscheeld he.. Ik neem echt vanalles mee bij de Lidl, ik ga morgen weer.. het enige wat ik er niet haal is de brinta.. Dat smaakte echt nergens naar, en mn vriend vond het naar dreft smaken
Wat grappig! Heb je dan wel de bananen met die toekan op het stickertje? Ik heb anders ook enkel die van Chiquita hoor! Ik weet niet hoe snel ze bruin worden, hier geen Lidl maar mijn schoonmoeder haalt ze altijd op woensdag(die dag eten we daar altijd)