Wat wel en wat niet wassen??

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Hummeltje 1, 1 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjak

sjak Niet meer actief

Bekijk bijlage 235173 Ik heb ook alles gewassen, met neutral. En alles gestreken! Normaal doet mijn man de was, maar dit vond ik zo leuk, heb wel honderd keer naar mijn wasrek gekeken! ha ha ha.
    Alle spuugdoekjes, hydrofiele luiers, badcapejes ed wel allemaal gelijk in de droger gedaan hoor.

2. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Een meisje misschien? ;)

3. Elies25

Elies25 Niet meer actief

Ja, ziet er ook echt leuk uit als hij dat doet :D
    Ja heerlijk he!!

4. Elies25

Elies25 Niet meer actief

ja leuk he Sjak!! Normaal doet de was mij niet zoveel, nu kon k steeds niet wachten tot het droog was en het gestreken en opgevouwen/hangen kon worden.

5. fafje

fafje Niet meer actief

ik ben ook lekker bezig nu, pfff heb echt kramp in mn schouder van al dat strijken...doe ook de hydro's hahaha...volgens mij 1 malig hoor, straks gewoon wer netjes opvouwen hihihi

6. moielle

moielle Fanatiek lid

7 okt 2011
    1.377
    473
    83
    Vrouw
    Flevoland
    Nou, ik ga morgen alles wassen! Heb er helemaal zin in! haha Zal ook foto maken van het rek. Dat zal er zo lief uitzien denk ik!
    Heb nog nooit zo uitgekeken om de was te doen ;)

7. zwangerevrouw

zwangerevrouw Fanatiek lid

22 jul 2011
    2.115
    222
    63
    ik was alles, want mijn kinderen spugen ook enzo en soms lekt het door

8. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    6okt echo je ♥-tje klopt zijn zo trots op je
    ik was ook alles..

9. Hummeltje 1

Hummeltje 1 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.855
    2
    38
    NULL
    Grappig die foto van het wasrek met kleertjes zo wordt het (bijna) leuk om de was te doen ;) hahahahaha

Nu lees ik ook dat een aantal mesen de knuffels en boxkleed hebben gewassen.
    Ik kan me herinneren dat mijn moeder een keer een knuffel van mij in de was gegooid had, nou je wil niet weten hoe dat ding uit de wasmachine kwam.
    Het was een hele zielige beer :cool: hihihihihi is al een paar jaartjes geleden hoor :)
    Wat ik wil weten blijven die knuffels mooi????
    Ik krijg steeds meer het idee dat ik niet kan wassen hahahahahaha

10. sjak

sjak Niet meer actief

Ha ha ha, ja tot nu toe hebben we elke keer gehoord dat ze een meisje is ja.
    Boxkleed heb ik trouwens niet gewassen en knuffels ook niet, maar wel al die knuffeldoekjes.

11. fafje

fafje Niet meer actief

boxkleed stonk hier echt naar fabriek/plastic ofzo...dus gelijk maar ff gedaan!

12. Elies25

Elies25 Niet meer actief

Mijn knuffels zijn heel mooi gebleven, op 30 graden gewassen en eventueel even in de droger doen. Ze ruiken nu heerlijk fris!

Deel Deze Pagina