Ruggenprik voor operatie tijdens zwangerschap

Discussie in 'Gezondheid' gestart door mama petra, 7 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama petra

mama petra Actief lid

7 jan 2009
    161
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik heb vanmorgen te horen gekregen dat mijn chirurg mij zsm wil helpen aan een liesbreuk. Als verdoving krijg ik dan een ruggenprik :(

Wie heeft ervaring met een ruggenprik tijdens de zwangerschap.

En hoe denken jullie over een ruggenprik!

2. joel

joel Fanatiek lid

10 jun 2007
    1.162
    0
    0
    kapster
    best
    tja om,dat ik weeeen had smeekte ik er opgegeven moment wel om maar valt reuze mee en ik haat spuiten. je voelt eerst prikje voor verdoving(nou die van tandarts doen zeerder) en daarna voelde ik wel kleinere prikjes maar was wel te hebben en den k ook wel zonder weeen. succes

3. Laus85

Laus85 Actief lid

7 nov 2008
    234
    0
    0
    Tandarts assistente
    Zuid-Holland
    Ik heb weleens een ruggen prik gehad (niet tijdens mijn zwangerschap)
    Als ik weer kon kiezen tussen ruggen prik of algehele narcose zou ik zo weer ruggenprik doen. Ik had me van tevoren zo druk gemaakt maar je voelt er niet veel van. Je huid wordt verdoofd zodat je de prik niet voelt en de rest stelt niet veel voor.
    Althans zo heb ik het ervaren, terwijl ik normaal met bloedprikken al niet goed wordt.

Succes!

4. mama petra

mama petra Actief lid

7 jan 2009
    161
    0
    0
    Hallo,

Vanmorgen bij de anesthesioloog geweest.
    Deze adviseerde mij om als het nog uit te houden is, door te blijven lopen met de liesbreuk. Zelf was hij er niet zo'n groot voorstander van om dit tijdens de zwangerschap te doen.
    Dus nu nog rustiger aan gaan doen, zodat ik na de bevalling geholpen kan worden.

Maar bedankt voor de ervaringen dat de ruggenprik best wel meevalt.
    Zal er dan na de bevalling denk ik ook wel voor kiezen.

Deel Deze Pagina