Dag iedereen Op oudejaarsavond ben ik ziek geworden, ik kon mijn ogen niet meer open houden. De dag nadien, 1 januari, was ik doodziek. Hoge koorts, mijn maag en darmkanaal was 'in oorlog'. Ik kon niet eten, een paar beschuiten en voor de rest liggen en rusten: ik ben nog nooit zo ziek geweest... Omdat ik natuurlijk geen antibiotica mocht slikken, alleen dafalgan en buscopan ging het wel wat langer duren, zei de huisarts... Diagnose: heftige buikgriep gehad. Ik ben dus nu herstellende, heb voor de eerste maal wat kippesoep gedronken. Heeft er nog iemand last gehad van woelige darmen of maagproblemen? Groeten Isabelle
Hoi Kriebelken, Hier precies hetzelfde als jij...voelde me ook zo ziek als een hond Het heerst erg op dit moment, helaas. Wel 1 voordeel, de kerst-kilo's waren er in 1x af beterschap! Sonja
ben ziek geweest vanaf 2de kerstdag. Ben met nieuw jaar voor het idee opgebleven tot 00:10 uur en toen gauw mn bedje in gegaan. zoo beroerd! gaat nu gelukkig al wat beter. je weerstand is echt anders als je zwanger bent he
Ik ben dan wel niet zwanger... maar ook geveld door heftige buikgriep en mijn kleintje is ook niet lekker... wilvannacht elke 1,5 uur drinken... zo vermoeiend!
een beetje rond hetzelfde aantal weken als jij nu zwanger bent had ik een nacht harde steken in mijn maag. volgens mij had het te maken met de baarmoeder die groter werd. het is eigenlijk na twee dagen overgegaan gelukkig. hopelijk is dat bij jou ook zo. sterkte
Ik wist niet dat je Daffalgan en Buscopan mocht tijdens de zwangerschap... Iig, ik hoop dat je je alweer wat beter voelt! Het heerst echt he, k*tzooi.