Ik heb maar 1 tip en dat is: Leven! Vanaf het moment dat je weet dat je zwanger bent, meestal 2 weken na de bevruchting... heb je pas een bloedband met je kindje. Rond je NOD zou ik dus een beetje oppassen met alcohol e.d. Voor de rest gewoon leven zoals je dat eerst ook deed. Hou het lekker ontspannen voor jezelf en ook voor je partner. Succes!
Je mag vast wel af en toe een dropje denk ik, maar er zit een stofje in dat niet goed voor je kindje is. Drop is sowieso niet zo heel goed voor, ook als je niet zwanger bent. Gelukkig houd ik ook niet van drop haha
nou ja kans je weet het natuurlijk niet . heb mij ei gehad dat voel ik altijd goed en toen een ovu test gedaan. na mij ongi klus ik om de dag en als ik me ei heb 3 dagen na elkaar.vandaar. maar zeker weten doe je het niet maar wil wel weten wat ik dan moet laten want wil het natuurlijk niet door mijn schuld verpesten
Meiden, ik weet het! Ik heb de masseur gevraagd: Een klassieke massage mag wel, maar er mogen geen drukpunten gebruikt worden als bij stoelmassage en shiatsu. Dit omdat het eitje kan worden afgestoten. Heb dus alleen mijn rug en nek laten masseren, wat overigens ook heerlijk was. Hij raadde alcohol ook af, maar ik heb net lekker toch een wijntje gepakt hoor Veel klus-plezier allemaal!
sauna, eerste 3 maand liever niet massage, geen probleem, liever geen voetmassage bij enkels (zitten drukpunten die een miskraam kunnen opwekken) idd na een tijdje is het niet lekker meer om op je buik te liggen maar voor de rest mag lichaamsmassage gewoon alcohol, voor je ei met mate, na je ei liever niet. (op feestje 1 glaasje kan geen kwaad, 1e 2 weken heb je nog geen bloedband met vruchtje) Voor de rest. relaxt in je lijf zitten en met plezier blijven klussen! succes meid liefs
Hoi, Van drop kan je een hogere bloeddruk krijgen....en dat is niet goed voor jou...en het kind....maar je kan gerust een dropje nemen hoor grtz eertje