eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door cynthia1, 22 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cynthia1

cynthia1 Lid

1 nov 2008
    94
    0
    0
    productie
    Harderwijk
    hallo

heb vandaag mijn eisprong , vanmiddag iets steekje in mijn buik kramp verder niet veel dingen te voelen

moet ik vanavond sex hebben , vanaf maandag al sex gisteren voor het laast sex gehad
    is het nou afwachten?

2. Voor de meeste kans, moet je vanavond nog 1 keertje :) :cry:
    Je ei blijft zoveel uur in leven, dus maak je nog kans ;)

3. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

gisteren en vandaag :D dus vandaag haha

4. cynthia1

cynthia1 Lid

1 nov 2008
    94
    0
    0
    productie
    Harderwijk
    en als ik vandaag nou geen seks heb , gisteren was mijn vruchtbaarste dag vandaag mijn ei
    heb ma , di, woes, sex gehad

5. tata

tata Bekend lid

28 dec 2008
    501
    0
    0
    Volgens mij is het beter om het om de dag te doen ivm de zaadkwaliteit. En de zaadjes blijven in jou toch nog wel even leven.

6. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Dat is niet persé noodzakkelijk...
    Als het zaad goed is dan kan je makkelijk iedere dag seks hebben...
    Heb het ook aan de gynaceoloog gevraagd en die zei ook dat dat idd zo was...
    Maar ja ze zei ook het is allemaal puur geluk hebben!
    Ik weet b.v dat nu alles goed bij mij is (in principe had ik geen medische oorzaak om naar de gyneaceoloog te gaan maar omdat ik enorme buikpijn had wilde de chirurg weten of het misschien iets gynaceologisch is) maar ze zegt: per maand is er maar een kleine kans om zwanger te raken, het is maar net geluk hebben of het raak is of niet... en bij de ene gaat het sneller dan bij de andere...

DUs ik zou zeggen: gewoon lekker klussen wanneer je er zin in hebt! als je vandaag zin hebt dan zou ik zeggen ga lekker klussen ;)

Deel Deze Pagina