Ik ben op zoek naar een koekbakje voor mijn zoontje. Ik kan deze nergens vinden, ook niet op het internet. Heb voor mijn dochter toendertijd één gekocht bij een groothandel. Heeft iemand een idee waar ik een leuke kan kopen?
http://www.hema.nl/winkel/huis-en-tuin/organize/onderweg/2-pak-snackboxjes-(80610036)?filter=pnl_product_type%3E{books;shop}/$s=lunchbox Deze hebben wij... Niks bijzonders maar wel helemaal handig. Past precies een pakje liga in. Moet zeggen dat er bij ons meestal gesneden fruit in zit want liga mag niet op school. Maar dat gaat ook prima En volgens mij kun je ze ook van mepal kopen.. Even googlen en je vind het wel.
Ik heb ze van Lief, voor mijn zoontje een blauwe en voor mijn dochtertje een roze, waren een tijdje terug bij de Etos te koop: Lief! Meisjes Biscuitdoosje 1st | voordelig online kopen | De Online Drogist
bij de hema zag ik ze 3 weken terug. Ze zitten per 2 verpakt. voor jongens vlg mij groen en blauw en voor meisjes roze en ? . Ik heb zo'n bakje vorig jaar bij de etos gekocht van stoer. hoorde bij de zomer artikelen. die hebben ze nu niet meer hoor. Wist toen niet dat ze ze bij de hema standaard hebben in het assortiment.
Die van de action kunnen kinderen ook goed zelf openmaken...ook niet onbelangrijk Ik vond die van lief stug gaan.