Wat wel/niet aanschaffen bij 2 kids onder 2 jaar?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door duplo, 26 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. duplo

duplo Lid

17 dec 2013
    94
    0
    6
    NULL
    NULL
    Dat is het bed van de Ikea? Ziet er geschikt uit in ieder geval. Misschien nog beginnen met open stuk tegen de muur en dan kan ik het later altijd nog veranderen.

Is de bugaboo donkey als mono te gebruiken dan? Maar dan blijft hij toch nog zo breed?

2. Rietje88

Rietje88 Niet meer actief

Hier gaan ze 16 maanden schelen. Ze gaan een kamer delen. Word het een meisje, dan verbouwen we de gang tot kamer als onze zoon vier is. We beginnen met een wiegje in onze kamer. Daarna schuiven we ze door. De oudste naar een hemnes bedbank (3 hoge zijkanten en een valbeveiliging. Dit ikea bed heeft ook 3 lekkere grote lades die goed van pas kunnen komen.) En de jongste naar n ledikant. Ik heb een duowagen gekocht. Ik zag bij een vriendin dat dat toch wel erg handig is.

Beneden had ik al een extra verschoningsmatje. Zoizo handig om te hebben. Het enige extra is hier dus n duowagen en een wiegje. Oja en ook gelijk n grote gardarobe kast naast de commode aangeschaft.

3. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    @duplo: ja bedje is van ikea gulliver. En donkey is mono net zo breed als gewone kinderwagen. De wielen staan eronder ipv ernaast. Kijk er maar eens naar. Ik heb er nooit problemen mee gehad alleen maar commentaar dat zo'n boodsxhappenmand ernaast zo handig is dat hadden ze vroeger allemaal niet :)

4. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Hier ook een rondzwerver hoor maar ik vind zonde om nog een ledikant te kopen (eigenlijk ook peuterbed zonde maar oke). Moeten inderdaad wel een hekje hebben tegen t uit bed rollen.

Hmm zo kan t ook inderdaad. Maar is dat ook nog wel fijn voor je rug

Dit is wel echt een stevig bedje?
    En beddengoed ook van ikea? Ik heb wel eens gekeken maar dat verkopen ze niet overal, peuterbeddengoed.

Open kant tegen de muur is ook door mn hoofd geschoten, echter wat als ze er nou overheen probeert te klimmen, dan valt ze misschien juist hard?

5. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    Daarom hebben wij nooit open kant tegen de muur gezet ;). Ze leren snel en ze kwam er bij ons nooit zelf uit. Ikea bed is erg stevig gaat nu al zo'n 4 jaar mee met 2 kinderen de 3e komt er ook in. Beddengoed: ik heb gewoon 1 persoonsdekbed die ik wat meer aan het voeteneind eromheen vouw. Anders moet je 2x beddengoed kopen en vind de overtrekken van 1 persoons veel leuker. Tot 2/2,5 heb ik trouwens gewoon ledikantdeken in ledikanthoes gehad op peuterbed. Toen hadden ze nog slaapzak aan.

6. KimHugo

KimHugo Actief lid

3 apr 2014
    173
    0
    0
    Blogger en techniek
    Nijmegen
    ik lees mee haha, 2e op komst in oktober, dreumes dan 1,5

7. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.548
    3.057
    113
    Hier schelen ze bijna 15 maanden.
    we hebben een duo wagen die ook als enkele kan,ideaal.
    Zo kan ik ook gewoon met 1 van de 2 weg als mn man thuis is of als baby in de draagdoek zit heb ik hen ook als enkele.

De jongste slaapt op onze kamer in een co sleeper.
    Over een tijd gaat hij bij mn andere zoon op de kamer.
    die gaat dan naar een peuterbed en de jongste in het ledikant

Deel Deze Pagina