Gekke vraag.. is het mogelijk om op CD 22/23 nog een eisprong te krijgen? Donderdag 28 november was start menstruatie. Ik ben wel vaker onregelmatig ongesteld. Nu al op CD 33 en nog geen enkel teken van een (aankomende) menstruatie. Alleen onveilig gevreeën in het weekend van de 22e.. Kans op zwangerschap is nihil toch? Derde kindje zou heel welkom zijn hoor, maar door privéomstandigheden willen we liever nog heel even wachten met proberen
Alles kan. Zou gewoon elke week testje doen dan tot je ongesteld bent. Dat is mijn tactiek, ik heb pcos dus vanaf een week of 5/6 doe ik wekelijks een testje voor de zekerheid (Langste cyclus was tot nog toe 9 weken dus heb wel met enig regelmaat menstruatie, is niet bij iedereen met pcos zo)
Ja ik denk dat ik dat ook ga doen.. is nu sowieso nog te vroeg om te testen. Ik vroeg me meer af of anderen dat ook wel eens hebben gehad of dat ik mezelf gek maak met iets dat niet waarschijnlijk is en/of voorkomt. Vervelend van de Pcos! Hopelijk is het snel raak bij jullie!
Ja hoor dat kan wel, ik heb weleens een eisprong op dag 35 zelfs nog maar ik heb ook pcos. Ik zou ook testje doen af en toe voor de zekerheid
Hoe weet je of je pcos hebt? Ik heb zelf wel veel kenmerken ervan, van wat ik zo even Google. Zoals hele onregelmatige menstruaties met af en toe een erg lange cyclus. Overbeharing, acne en aanleg voor overgewicht (ondanks gezond eetpatroon kom ik heel erg makkelijk aan). Wel twee keer zwanger geweest.. dus misschien in mijn geval gewoon pech van alle gekke symptomen
Klinkt inderdaad wel als een mogelijkheid, ik weet het doordat ik een inwendige echo heb gehad nadat ik ook vermoeden had van pcos en nu doorverwezen naar fertiliteitspoli, de ene vrouw zal er meer of anders last van hebben. Dus kan goed hoor!
Ik dmv een echo. Behalve onregelmatige cyclus niet echt duidelijke symptomen. Geen overgewicht of overbeharing. Wel in wisselende mate acné. 4 kinderen in 7 jaar gekregen (spontane zwangerschappen) Afgelopen aug/sept naar de huisarts geweest omdat het toen 9 weken duurde wat ik wel erg lang vond. Daar gelijk bloedprikken, inwendig letsel en uitstrijkje en doorverwezen voor een echo. En daar was het gelijk duidelijk.
Aha, ik begin steeds meer rekening te houden met de mogelijkheid dat dat bij mij ook het geval is geweest... Nog steeds geen regels vandaag en nu al cd 36..