Hoi, vandaag is mn NOD en heb al een aantal dagen last van hoofdpijn (betwijfel of dit hier iets mee te maken heeft..), pijn onderaan in de rug, vreemd gevoel in de buik zoals ongi/steekjes/krampjes, gevoelige borst (wel maar 1 kant & alleen aan de zijkant..) Nog iemand die deze "symptomen" herkent en wat jullie uitslag van test(jes) waren?
Hallo ik heb een vraag.. ik heb altijd een hele ongerelmatige ongesteldheid gehad maar de afgelopen paar maanden ongeveer half jaar is het aardig regelmatig soms 1 of 2 dagen ernaast.. nu heb ik op 27 en 28 februari onveilig sex gehad met mijn vriend beide vruchtbare dagen Hoe groot is de kans dat ik zwanger ben aangezien ik altijd zo onregelmatig was. groetjes
Misschien kun je beter je eigen topic openen want ik zie dat je in twee verschillende topics( van anderen) je verhaal vertelt. Dat is wat netter en je krijgt gerichter antwoord. On-topic: Ik heb ook allerlei symptomen en weet dat het ws niets te betekenen heeft maar stiekem.. Ik hoop op een positieve test voor je!
ik had deze symptomen wel, maar ook een beetje bloedverlies wat niet doorzette. ik dacht eerst gewoon ongesteld maar toen t niet doorzette en meer slijm dan bloed naar buiten kwam heb ik getest.
Ja bij mij is het niet constant, eerder momenten wel momenten niet.. wel een erg pijnlijke tepel bij aanrakingen sinds gisteravond.. maarja het kan inderdaad vanalles zijn.. Ga morgen een testje halen dus hopen dat ie positief is hihi