Nu de winter voor de deur staat wil ik graag wat lange broeken. Alleen het probleem is dat de meeste Positiebroeken niet lekker zitten. De extra band zit prima, maar de gewone band zit al snel te strak (dus het stukje met de knoop, die niet elastisch is) omdat ik de kleine erg laag draag. Iemand misschien tips of er broeken zijn waarbij de hele band elastisch is? Of in ieder geval een broek die bij de band niet gaat knellen. Maatje groter helpt niet echt, omdat de band toch niet elastisch is en aan m'n benen dan weer te groot wordt.
Uhm, ik draag hierom alleen nog maar leggings met tuniekjes, of joggingbroeken! Ik draag ook heel laag en anders doet het gewoon echt zeer.
ohh dit had ik ook.. heel naar!! prenatal heeft soms broeken zonder die band en noppies heeft fijne treggings en leggings die nergens knellen.
Ik heb een broek van miss etam die geen nepknoop en rits etc bevat maar direct overgaat in de buikband, die zit nu op het einde echt lekker.. voor de rest hier ook veel leggings
Ik heb een broek waarop de 'normale' plek geen knoop en rits en degelijke zit. Hij blijft dus echt 'hangen' op het elastiek dat boven je buik uitkomt. Dat betekent wel dat ik er nu nog niet veel aan heb. Maar ik weet van de vorige keer nog wel dat hij erg lekker zat! En het voordeel was ook, dat de pijpen redelijk smal waren. Dus het kleedde toch nog wel een beetje slank af. Hij was gewoon van MissEtam, geloof ik.
Herkenbaar, althans dat heb ik aan het einde van de zwangerschap. Hier alleen problemen met de banden. Ik zou ook even kijken voor broeken zonder banden. Die gewoon doorlopen. Ik heb treggings van Noppes, maar ze moeten er van meerdere merken zijn. Voorbeeldje: Positiekleding online bestellen 2012 - Zwangerschapskleding | Noppies Maternity http://mamalicious.nl/mama-licious/pants/SOCOOLHIGHDENIMJEGGING/20000263,nl_NL,pd.html?dwvar_20000263_colorPattern=20000263_DENIM&forceScope= Verder hier ook jurkjes, tunieken en lange vesten met leggings of een dikke panty/maillot. Altijd leuk ook.
Toen ik zwanger was had ik een spijkerbroek bij h&m gekocht, die had een 'lage buik' en zat tot aan het einde heeeeeerlijk! Dus als ik jou was zou ik eens wat spijkerbroeken bij de h&m passen.
Ik heb zo'n soort broek van noppies : Positiekleding online bestellen 2012 - Zwangerschapskleding | Noppies Maternity Geen band om de buik dus, maar steunt van onderen wel een beetje je buik. Ik vind zulk soort broeken veel lekkerder zitten dan die met zo'n stuk over je buik. Bij mij heeft deze broek nooit last gegeven.
Ik had/ heb de Love2wait jegging Keira. Zit lekker, ook in het begin als je een keizersnede hebt gehad. jegging Keira - BellyFashion.nl
idd die van de H&M zitten erg laag en geen knopen e.d. ik heb een zwarte kostte 19,95, ze hadde deze in meerder kleuren, je moet hier wel echt een shirt op wat op je billen valt minimaal anders zie je de band aan de voorkant. Aan de achterkant zit deze normaal.
Ik draag jeggings/treggings en dan steeds een maatje groter als t te strak gaat zitten. Ik sla de band om bovenaan zodat t onder mijn buik zit. Vind de pasvorm van deze veel mooier, bijna alle positiebroeken zitten mij niet mooi strak om de benen. Bij de c&a kosten die dingen geen drol, 15, dus is t ook niet erg om af en toe een maatje groter te kopen Mijn vriendin die ook zwanger is draagd ook alleen maar jeggings/treggings
Ik heb hier ook sinds een tijdje last van maar mijn moeder heeft een paar broeken die ik al had vermaakt. Ze heeft zeg maar het niet elastische stuk vanaf net na het kruis tot aan waar normaal de knoop zit eraf geknipt en daar een extra stuk elastische band aan gemaakt. Misschien heb je ook iemand in je buurt die zoiets kan vermaken. XXX
ik had er van c&a ,waren 39euro ,en de band kon je verstellen zodat die niet ging knellen heb ze van week 8 tot week 38 gedragen en geen seconde spijt va gehad
Ik heb een broek van mamalicious en die zit heerlijk! Verstelbare broekband..dus nu ik wat dikker aan het worden ben kan ie gewoon meegroeien