Ik zou voor de wagen alleen kopen: - de boodschappentas - voetenzak - verzorgingstas - regenhoes - dookie de rest van je rijtje is echt niet nodig. ik zou er ook geen adapters bij kopen. waarom zou je? maxicosi is een autostoel en het is niet bepaald gezond om ze daarin rond te rijden. ze mogen er zo min mogelijk in zitten omdat het slecht is voor rug en heupjes en ze er ademhalingsmoeilijkheden in kunnen krijgen. gewoon de kleine in de wandelwagenbak en ter zijnertijd in de zitting. paraplu is een onding. die moet je elke keer draaien om de zon uit de wagen te houden. een dookie is dan handiger. die hangt je er gewoon voor en houd de zon buiten. muggending heb ik nog nooit gebruiktt. bij een maxicosi zitten standaard gordelhoesjes, en een zitverkleiner met kussentje onder kontje en om het hoofdje. soms zit er nog een voetenzak bij. regenhoes, muggending, dikke voetenzak enz is totaal overbodig. een maxicosi gebruik je alleen in de auto en hoogstens even van huis naar auto en terug. tenminste, als je hem gebruikt waarvoor hij bedoelt is. je hebt dan dus alleen een los dekentje nodig die je even over je kleintje kan leggen.