Wie kan me iets vertellen over het eten in Turkije? All in resort

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Joyciejj, 3 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joyciejj

Joyciejj Fanatiek lid

10 mrt 2011
    1.486
    223
    63
    Wij gaan begin juni naar Royal Wings in Lara/Antalya..
    Nu zijn wij Spanje gewend en we gaan in Spanje dan ook altijd buiten de deur eten! Maar nu hebben we dus een ultra all in resort en ben wel eens benieuwd wat je daar zoal te eten krijgt! (Als dat maar niet tegen valt hihi)

2. Nala010

Nala010 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.641
    1
    36
    Volgens mij is dit wel 1 van de beter hotels in Turkije, en wat krijg je daar te eten?
    Tsjaa wat niet, vaak is de variatie erggg groot en hebben ze enorm veel toetjes :D

3. Panda81

Panda81 Fanatiek lid

13 nov 2008
    3.423
    447
    83
    Limburg
    Vaak hebben ze wel van alles maar wel bijna elke dag hetzelfde, maar je kunt als je niet elke dag alles eet wel variƫren. Tenminste waar wij gezeten hebben wel paar jaar geleden wel.

4. flowersoflove

flowersoflove Bekend lid

15 nov 2013
    811
    0
    16
    Kinderopvang
    Van alles, van patat tot Turkse specialiteiten. Zal vast genoeg lekkers tussen zitten.

5. sjak

sjak Niet meer actief

Wij zaten afgelopen jaar in een behoorlijk luxe resort en daar was het eten okay... 'S ochtends echt super! Tussen de middag, hmmm, nou ja, restjes van de avond ervoor leek het vaak.
    Middagsnacks buitengewoon smerig! Vette snacks, hamburgers, kipnuggets, patat. High tea (of wat er op leek :)) turkse koekjes etc, was wel lekker eigenlijk. De avonden waren afwisselend, veel keus, verl salades en verse groenten en veel fruit. En taarten!! Zo mooi, gewoon kunst! (Geen culinaire hoogstandjes hoor, maar wel gewoon goed)
    Ze rouleerden een week, dus na een week weer hetzelfde. Er was ook een a la carte restaurant wasr je twee (?) keer per week gebruik van kon maken.

6. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    Wij gaan meestal naar 5 sterren maar Soms ook 4 sterren,

Wij zien vaak toch wel Hetzelfde, altijd standaard patat rijst en spaghetti, de dingen er om heen word wel afgewisseld, soms aardappel puree soms schijfjes of gepofte aardappel, Turkse gerechten en vaak vis. Qua toetjes hebben ze vaak echt veel

7. Joyciejj

Joyciejj Fanatiek lid

10 mrt 2011
    1.486
    223
    63
    Oehh ben gek op toetjes :p
    Ik ben heel erg benieuwd hoe het ons gaat bevallen! Alvast bedankt voor jullie reacties :)

8. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Ik vond eten daar echt heerlijk genoeg keuze
    Elke avond een ander thema eten

En je had ook nog dat elk uur een ander eet tentje open ging met wat lekkers

Maar is wel al
    Paar jaar geleden hoor dat ik ging

Maar vond tot nu toe beste eten waar we zijn geweest in turkije

Deel Deze Pagina