O, wat slecht voor de portomonee...

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door CreaLinda, 19 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CreaLinda

CreaLinda Bekend lid

31 mrt 2007
    918
    0
    0
    Juf
    Nootdorp
    Op zoek naar iets anders (prijs van kinderwagen) kwam ik speelgoed tegen van Tiny Love.

O, wat is dat leuk spul! Een van de weinige speelkleden die ik gezien heb waar ook echt wat aanhangt (en niet drie dingen). en goed voor de ontwikkeling.

Echt helemaal leuk....

Linda

2. lizzie84

lizzie84 Niet meer actief

Ik heb even gegoogled, hiero de link.

http://www.happybaby.nl/assortiment/tinylove.html

Echt heel erg lief en leuk speelgoed. Qua prijs vind ik het nog wel meevallen, koop eens iets van nijntje ofzo daar betaal je ook scheel voor..

Crealinda bedankt voor de tip, mensen ik zou zeggen shoppen maar.. :D

3. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    wat een geld voor zo een speel kleed.
    ik heb alles van nijntje maar je moet goed kijken waar je wat koopt want het wil wel is per zaak verschillen kwa prijs.

mijn ouders hebben laatst in Oostenrijk bij de aldi (waren op vakantie) een speel kleed gekocht voor bij hun thuis, ook met veel leuke dingetjes er aan en knisper dingen op het kleed, en die was maar 15 euro , dat is net een leuk prijsje.

4. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    ik heb een speelkleed van fisherprice rainforest en die kost 90 euro dus...

5. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    zo veel geld heb ik er toch echt niet voor over.
    ik heb een gewone kleed en een babygym , komt dan zowat op het zelfde neer alleen een stuk goedkoper

6. CreaLinda

CreaLinda Bekend lid

31 mrt 2007
    918
    0
    0
    Juf
    Nootdorp
    Ik ben ook niet zo van het heel veel geld uitgeven hoor. Ik vind die speelkleden ook heel duur. Maar ik heb die site dus ook gevonden (wist alleen niet of ik 'm hier neer kon zetten). En hier is dus echt over nagedacht en dat vind ik het verschil met andere kleden die ik gezien heb.

Er zijn ook hele leuke goedkopere speeltjes van.
    Ik weet nog niet of ik zo'n kleed koop. We hebben op veel andere dingen bespaard, dus....

Linda

7. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    Yildiz heeft echt 2x met dat kleed gespeeld en daarna keek ze er niet naar om! zonde van het geld dus.

8. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    wij hebben ook geen speelkleed gehad..maar een kinderslaapzak en dan open geritst is het gelijk een stuk groter en daar op de babygym en zijn speeltjes
    nu is het dan weg omdat meneer op zijn kont begint te schuiven maar met omrollen kon hij verder rollen dan op een speelkleed

Deel Deze Pagina