Hey, Ik ben 23 en zwanger van mijn eerste kindje. Ben de ejige van al mijn vriendinnen.. kan er met hun ook lastig over praten. Nog meer jonge mamas of zwangere meiden in de buurt? Liefs!
Hoi Sayenna, Ik ben bijna 22jaar en zwanger van ons 1e kindje. Ook ik woon dichtbij tilburg. Hoevejel wkn ben je zwanger? Liefs
ik ben zelf niet zwanger maar mijn vriend en ik willen binnenkort wel beginnen aan een kindje. ik woon zelf in Riel en ik zou graag willen kletsen met mensen die kinderen hebben, ik hoef niet steedste praten over kinderen maar ik kan ook een luisterend oor zijn! als je zin hebt om te kletsen hoor ik het wel! XX
Hey dames, Sorry ben ziek geweest dus heb even niet gekeken.. Het lijkt me leuk om een x te kletsen.. Hebben jullie whatsapp ofzo? Stuur me Anders even een pb. Ik stuur er nu ook een naar jullie.. Liefs!
Hier ook 23, zwanger van de eerste, uit Tilburg en geen zwangere vriendinnen! Grappig maar geen whatsapp helaas..
Oh, mijn vriend merkte net slim op dat ik geen 23 ben, maar 24.. Pas jarig geweest, dat is waar ook....
haha dat heb ik in het begin ook altijd xd is echt vervelend.... Misschien kunnen we binnenkort een keer met z'n alle afspreken?? lijkt me ook wel tof
Hoihoi!! Ik heb een club aangemaakt genaamd (aanstaande) mama's uit tilburg! Op deze club kunnen we gezellig kletsen en afspreken!
het is hier vrij... rustig xd laat ik het zo zeggen niemand iets leuks meegemaakt.. of iets minder leuks
Hoi damens Ik ben 21 en heb een dochter die donderdag 18 april 1jaar word. Ook wij wonen in tilburg. Ik kan een luisterend oor zijn en vind het ook erg leuk om er over te kletssen !
heej, ja hier alles goed met mijn dochter. Is over een paar dagen alweer 10 maanden oud het gaat zo hard zeg ahah. Ow leuk he om het geslacht te horen !!! En zag verder alles er goed uit bij jullie zoontje bij de 20 weken echo? Groetjes
Ja, het zag er goed uit. Wat grote nierholtes (of zoiets), maar dat hoeft niks te betekenen. We hebben wel een extra 32 weken echo om te checken of het dan weer gemiddeld is. Ik blijf er vanuit gaan dat alles helemaal goed is. @troeteltje: hoi! die eerste verjaardag lijkt me zo bijzonder. Ga je het vieren?
Hoi Hoi meiden. ik ben 20 jaar oud, maar ben nog niet zwanger en heb ook geen kinderen maar ik heb wel een groote kinderwens en ben proberen om zwanger aan het worden. zijn er meer meiden die zwanger willen worden?? Groetjes