Tijdens mijn zwangerschap ben ik creatiever dan ooit. Dat komt dan ook goed uit voor mijn werk namelijk : grafisch designer. Ik heb onlangs voor het eerst een videoclip gemaakt, een heel ander ding dan wat ik normaal doe. Dit was in opdracht van EMI Music voor een nieuwe artiest. Ik wil dit graag met jullie delen en ben zo benieuwd naar jullie meningen/feedback. Hierbij de video : YouTube - Dotan - This Town
Ik vind het best leuk, maar wel wat saai. Ik zou er niet het complete nummer naar kijken. Kun je het niet wat afwisselen met shots van de band? Of er toch een verhaal tussen door maken? want het idee is leuk! Alleen het verveelt wel snel.
Mooi gedaan hoor! Ik ben het met danip eens. ik zou inderdaad voor afwisseling gaan en bijv. het chorus wel met de tekst doen, maar dan telkens andere kleuren en een ander lettertype (om het simpel te zeggen).
Ik kan 'm wel openen en ik vind het er leuk uit zien! Muziek is niet helemaal mijn ding (zacht gezegd) maar ik heb even het geluid uit gedaan om een objectieve mening te kunnen geven
Ik vind het eigenlijk wel heel leuk! Heb met gemak de hele clip bekeken. voelde me niet verveeld. Goed gedaan!
Ik vind het wel erg leuk gedaan. Ik ben zelf een beetje creatief, maar weet absoluut niet hoe ik zoiets zou moeten maken (ben minder handig met computers ) Persoonlijk vind ik het niet saai. Ik blijf nieuwsgierig naar de volgende tekst, kleurtjes, layout. Ja ik vind het leuk gedaan. Ik zou niet een hele CD op deze manier hoeven te zien, maar 1 nummer vind ik wel leuk. Maar eens gezien, dan weet je het ook wel.
nou ik denk dat je beter aan iemand kan vragen die ook het nummer leuk vind. denk dat je dan al heel anders tegen zo'n clip aan kijkt...ik vind hem saai wel knap gedaan en hij kan zeker zingen dus daar ligt het niet aan hoor!
Eerlijk, volgens mij zijn er al tal van dit soort clips. Ik heb het in ieder geval al vaker gezien en vind het dus daarom helemaal niet zo creatief. Ik heb hem na 20 sec doorgespoeld om te kijken of het hele nummer zo was. Niet mijn ding dus!
Ik moest meteen aan Beavis & Butthead denken die riepen altijd dat clips met songteksten suck.... Ik vind het nummer te lang om alleen met de tekst in verschillende lettertypes te doen. Als het alleen het eerste couplet was en dan een overgang naar andere beelden, bijvoorbeeld foto's die de tekst uitbeelden zou het mij meer aanspreken.
Ik vind het bijzonder knap gedaan, maar niet echt mooi. Ik vind het een beetje saai. Had er inderdaad wat andere beelden bij gedaan. Daarnaast vind ik die vele verschillende letterype niet bij elkaar passen. Het is niet 1 stijl..... Niet helemaal mijn smaak, maar petje af!!!
Ik ben er op sommige dagen heel blij mee, maar met de gierende hormonen momenteel, kan ik er de andere dag helemaal klaar mee zijn, echt erg! Hebben jullie misschien tips hoe ik zoiets nog interessanter zou kunnen uitwerken?
ik hoorde dit nummer net op q-music, moest gelijk aan dit topic denken! echt een supernummer! leuke clip, maar na 1x heb ik het wel gezien.
Ik vind het knap gedaan en leuk dat je iedere bladzijde iets anders hebt gebruikt, ander lettertype, kleur, styl, andere manier van omslaan etc etc. Misschien kun je het interessanter maken door meer dingetjes te gebruiken die in de tekst voorkomen, door bijvoorbeeld afbeeldinkjes te zetten in de hoeken, bij "falling stars" sterren te laten vallen in het beeld of een vallende ster er in te zetten. Zomaar een paar ideetjes. Wel vind ik het heel fijn dat de tekst leesbaar is en de "bladzijdes" niet te snel omgeslagen worden. Dus daar hoef je, wat mij betreft, niks aan te veranderen. Wel is het zo dat 1 zo'n clip genoeg is. Ik zou daar niet meer nummers van het album mee doen. Ik vind het een leuke clip en heb er met plezier naar gekeken. Mij verveelde ie dus helemaal niet. Integendeel zelfs!! Knap gedaan!! En leuk de eindopname, waarbij de set te zien is.