Wat werkt goed (afslank tabletten enz)

Discussie in 'De lounge' gestart door Giltje, 15 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Ik vind pillen en rotzooi echt geen optie voor afvallen, vaak is dat in combi met een dieet wat mensen vaak niet volhouden! ben je dan op je ideale gewicht, wordt alles weer aan de kant geschoven en huppa daar zijn die kilo's weer.
    Het is dus vooral disipline en een goede regelmaat! Ook moet dit met voldoende beweging. ik ben er ook van overtuigd dat dit de gezondste en beste manier is ook om het vol te houden. zoek een leuke sport, drink veel groene thee en en water maar honger jezelf niet uit.

ik hoop voor je dat het gaat lukken zonder die pillen...
    Je kan het! :D

2. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    Hier ook 30kg afgevallen in een klein jaar. Echt niet door middel van pillen ofzo..gewoon door gezond te eten, veel water te drinken en veel te bewegen.
    Sóchtends 2 crackers met gezond beleg en een glas optimel.
    om 10u een snackje (evergreen of ontbijtkoek ofzo)
    12u lunch 2 boterhammen met mager beleg en soepje
    rond half 3 weer snackje.
    en om 6u normaal avondeten (maar dan geen enorme hoeveelheid natuurlijk ;) )
    Tussendoor heel veel water, (thee met zoetje heb ik ook).
    En eigenlijk minimaal een half uur per dag bewegen.
    Ik ben nu gestopt met fanatiek aan bovenstaand schema te houden en het gaat heel goed. Ik ben al twee maanden op gewicht. Geloof me ik eet gerust gebak of chipjes op een verjaardag, de dag erna doe ik dan rustig aan en heb ik het er zo weer af. Ben er zo trots op. Ik ben echt een lekkerbek, maar volgens mij kan iedereen dit. Doorzetten moet je!

3. Fransa

Fransa Niet meer actief

Ik viel 20kg af in 8 maanden tijd.

Was door de week superstreng voor mezelf zodat ik idd op een verjaardag enzo gewoon een gebakje mee kon eten. In het weekend deed ik het gewoon wat rustiger aan met lijnen zeg maar...

Mijn schema toen ongeveer;
    ontbijt - cracker en beschuit met kaas en/of jam + glas karnemelk
    snack - appel of ander stuk fruit
    lunch - 1 belegd hard broodje (haalde ik in de kantine van m'n werk) + beker karnemelk
    avondeten - klein portie van wat we die avond dan ook aten + toetje

Verder veel thee en water drinken tussendoor. Suiker vervangen door zoetjes, etc.
    Stond er echt versteld van hoe gemakkelijk het me af ging. Heb denk ik 1,5 week lang een hongergevoel gehad overdag maar daarna nooit weer. Toen ik mijn streefgewicht had bereikt was het ook helemaal niet moeilijk om op gewicht te blijven.

Nu, na 2 zwangerschappen in 2 jaar, moet ik weer 15kg afvallen. Begin in april met precies hetzelfde schema als toen. Ben toen ook in april begonnen, dus ben benieuwd hoe lang ik er dit keer over ga doen...

Maar pillen lijken mij eerlijk gezegd niet het beste middel om af te vallen...

4. Roes

Roes Fanatiek lid

9 okt 2009
    1.791
    0
    0
    woonbeg voor jongeren met een verst beperking
    Gelderland
    toen ik 18 was heb ik pillen gebruikt, na 15 kilo ben ik gestopt met die pillen en ben ik verder gegaan met een dieet. Het heeft mij toen in ieder geval even op weg geholpen en was uiteindelijk bijna 40 kilo kwijt. Na ruim 20jaar zit daar al wel weer wat kilo's van aan hihihi. Maar goed....het heeft mij even op weg geholpen want ik moest toen wel veel kwijt.

Deel Deze Pagina