Jaja, vandeweek moet de keuken eens grondig schoon gemaakt worden. Nu irriteer ik me al jaren aan de zooi in de keukenlades. Dus nu wil ik verdelers erin plaatsen. Maar die van de IKEA zijn niet geschikt voor onze keuken. Heeft iemand de oplossing voor me? Nu liggen alle bakjes, rietjes, placemats en ga zo maar door kris kras door de la. Dus wie heeft de gouden tip? Ook voor een wat diepere lade.
keukenboer? Weet je het merk van de keuken? Dan kun je kijken of zij een een mooie ladevulling hebben...
bij de xenos heb je bakjes die je aan elkaar kan verbinden speciaal voor je lade. lan je zelf kiezen welke grote en hoe je ze plaatst, beetje puzzelen maar volgens mij is het wel wat. Ik moet namelijk ook nog wat verzinnen voor 1 lade ow dit is trouwens voor een lage lade, zag dat je op zoek was naar die voor diepe lades
ladeverdeler folder aanbieding bij Blokker - details is van vorig jaar maar ze zullen het vast nog hebben.
Voor weinig geld dit een idee? Lade indelen voor minder dan 6euro! ~ Beautyill of hier: Lade-indelingen
Ik heb laatst ook die van de Ikea gehaald, paste helaas niet. Daarna bij de blokker geweest en het ziet er weer netjes uit.